تمامی مطالب

نویسنده رمان «بازی تاج و تخت»: می‌شد این مجموعه را برای ۵ فصل دیگر ادامه داد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در حاشیه برگزاری هفتادمین دوره مراسم Primetime Emmy Awards که مختص تولیدات تلویزیونی است و با موفقیت سریال بازی تاج و تخت همراه بود، شاهد اظهارنظر سازندگان، بازیگران و اعضای تیم این مجموعه در حاشیه مراسم بودیم. از جمله کسانی که در حاشیه مراسم درباره مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت با رسانه‌ها گفت‌وگو کردند می‌توان به جرج آر. آر. مارتین نویسنده رمان بازی تاج‌وتخت اشاره کرد که گفته این مجموعه تلویزیونی را می‌شد تا پنج فصل دیگر (تا فصل سیزدهم) هم ادامه داد.

مارتین امیدوار بوده شاهد ساخته شدن ۱۰ فصل باشد اما سازندگان مجموعه ترجیح می‌دادند این اثر پس از ۷ فصل به پایان برسد. نهایتا سازندگان راضی شده‌اند یک فصل دیگر را برای پایان دادن به بازی تاج و تخت تولید کنند.

مارتین در پاسخ به اینکه اگر مجموعه ظرفیت ۵ فصل دیگر را هم داشت، پس چرا سازندگان قرار است در فصل هشتم به کار آن پایان دهند با اشاره به سازندگان سریال می‌گوید: این را باید از دیوید (بنیاف) و دن (وایس) بپرسید. با این وجود حدس جرج آر. آر. مارتین این است که سازندگان سریال نه بخاطر نبود ظرفیت داستانی بلکه به دلیل خستگی از پیش بردن این پروژه سنگین در سال‌های گذشته، قصد اتمام آن را دارند.

مارتین به این نکته اشاره کرده که او دست کم امیدوار بوده شاهد ساخته شدن ۱۰ فصل باشد اما سازندگان مجموعه ترجیح می‌دادند این اثر پس از ۷ فصل به پایان برسد. نهایتا سازندگان راضی شده‌اند یک فصل دیگر یعنی فصل هشتم را برای پایان دادن به بازی تاج و تخت تولید کنند.

پیتر دینکلیج یکی دیگر از عوامل بازی تاج و تخت بود که در حاشیه مراسم درباره فصل آخر این مجموعه صحبت کرد. این بازیگر که دوشنبه شب توانست جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در فیلم درام را بخاطر بازی در نقش تیریون لنیستر برای سومین بار از زمان آغاز ساخت سریال تصاحب کند گفت: پایان یافتن این پروژه واقعا غم‌انگیز بود. بازی تاج و تخت صرفا حضور در یک سریال تلویزیونی بزرگ نبود بلکه حضور در یک خانواده بزرگ بود.

این بازیگر ۴۹ ساله با اشاره به سفرهای تیم به ایرلند برای فیلم‌برداری گفت در بسیاری مواقع مجبور بود بیرون از آمریکا و خانه‌اش بماند و صرفا آخر هفته‌ها به خانه سر بزند. همین موضوع باعث شده که این بازیگر احساسات عمیقی نیز نسبت به ایرلند و سایر کشورهایی که محل فیلم‌برداری این اثر بوده پیدا کند. پیتر دینکلیج می‌گوید خداحافظی با بازی تاج و تخت یعنی خداحافظی با همه این خاطرات.

دی.بی.وایس یکی از سازندگان مجموعه هم به خبرنگاران گفت امیدوار است فصل آخر مجموعه ارزش این حجم از زمان و انرژی را داشته باشد. وایس در توضیح اینکه چرا ساخت فصل هشتم انقدر طول کشید می‌گوید زمانی که مردم مجموعه را ببینند خودشان دلیلش را می‌فهمند. به گفته او در این مدت هیچ‌کس فرصت استراحت نداشت و در عمل فصل هشتم فراتر از تمام تجربه‌هایی بود که هنگام ساخت فصل‌های دیگر سریال داشتند.

فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت در سال ۲۰۱۹ میلادی پخش خواهد شد.

The post نویسنده رمان «بازی تاج و تخت»: می‌شد این مجموعه را برای ۵ فصل دیگر ادامه داد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا