تمامی مطالب

تریلر و پوستر فیلم Captive State (حالت محبوس)

بیاتومگ – تریلری برای فیلم Captive State (حالت محبوس) منتشر شده که در آن، شهروندان شیکاگو، اربابان بیگانه خود را می‌پذیرند. کارگردانی این فیلم علمی-تخیلی را روپرت وایات برعهده دارد. در زیر می‌توانید علاوه بر دانلود تریلر با دو کیفیت متفاوت، پوستر منتشر شده برای فیلم ایالت محبوس را مشاهده نمایید.

فیلم حالت محبوس، پروژه‌ای بدیع می‌باشد که فیلمنامه آن را وایات به همراه همسرش اریکا بینی قلم زده است. اتفاقات فیلم در زمانی رخ می‌دهد که ده سال از به تصرف آمدن جهان ما توسط موجودات هوشمند بیگانه گذشته است. با این حال، از آن زمان، برخی انسان‌ها شروع به همکاری با بیگانه‌ها کردند و برخی دیگر نیز همچنان در شورش و طغیانی علنی علیه آنها به سر می‌برند.

فیلم حالت محبوس به بررسی زندگی‌ها در دو سمت این مناقشه و کشمکش می‌پردازد گرچه بسیاری از انسان‌ها خود را به زندگی تحت حاکمیت حاکمان بیگانه خود وفق دادند. بازیگران این فیلم شامل اشتون سندرز، جان گودمن، ورا فارمیگا، جاناتان میجرز، مدلین بروور و کالسون بیکر ملقب به ماشین گان کلی می‌باشد. فیلم حالت محبوس در تاریخ چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ (۲۹ می ۲۰۱۹) بر روی پرده سینماها به اکران درخواهد آمد.

تریلر فیلم Captive State (حالت محبوس)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

پوستر فیلم Captive State (حالت محبوس)

فیلم Captive State (حالت محبوس)

نوشته تریلر و پوستر فیلم Captive State (حالت محبوس) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا