تمامی مطالب

تریلر و پوستر سریال The Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا)

بیاتومگ – کمپانی نتفلیکس اولین تریلر و پوستر رسمی از سریال The Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) را منتشر کرده که اولین نگاه به این سریال اقتباسی در مورد یک ساحره جوان را ارائه می‌دهد. در زیر علاوه بر دانلود این تریلر با دو کیفیت متفاوت، می‎توانید پوستر سریال را مشاهده نمایید.

در سریال ماجراجویی‎های ترسناک سابرینا، کرنان شیپکا نقش سابرینا اسپلمن را به تصویر می‌کشد. علاوه بر کرنان شیپکا در نقش اصلی، دیگر بازیگران سریال نیز شامل روس لینچ در نقش هاروی کینکل، لوسی دیویس در نقش خاله هیلدا، میراندا آتو در نقش خاله زلدا، چینس پدرومو در نقش پسرعمو امبروس و ابیگیل کاوان، تاتی گابریل و آدلین رودولف در نقش خواهران عجیب می‎باشد.

اتفاقات این سریال براساس کامیک‎هایی به همین نام می‎باشد و اتفاقات آن نیز در دهه ۶۰ میلادی رخ می‎دهد و داستانی تاریک از ساحره نوجوان سریال را بازگو می‎کند. همانند کتاب‌های کامیک، این سریال نیز بر روی تلاش‌های سابرینا برای داشتن یک زندگی عادی تمرکز خواهد داشت. او در نوجوانی به مدرسه بکستر های می‌رود و با وجود اینکه یک نیمه جادوگر است اما این تنها ابتدای راه او برای یادگیری جادوی تاریک و ساحری است.

فصل اول سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا قرار است روز جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. لازم به ذکر است که کمپانی نتفلیکس قبلا این سریال را برای فصل دوم نیز تمدید کرده است.

تریلر سریال The Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

پوستر سریال The Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا)

سریال The Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا)

نوشته تریلر و پوستر سریال The Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا