تمامی مطالب

تصویر تازه سریال Titans (تایتان‎ها)

بیاتومگ – کمپانی دی‌سی تصویری تازه از سریال Titans (تایتان‎ها) منتشر کرده که در آن، کاراکترهای اصلی شامل بیست‌بوی، استارفایر، ریون و رابین در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می‌شوند. در زیر می‎توانید این تصویر را مشاهده نمایید. سریال تایتان‎ها، اولین سریالی است که در پلتفرم آنلاین دنیای دی‎سی عرضه خواهد شد.

سرویس آنلاین دی‎سی قرار است در تاریخ شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ (۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸) به طور رسمی راه‌اندازی شود. تقریبا یک ماه پس از آن نیز در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) قرار است پخش سریال تایتان‌ها بر روی این سرویس شروع شود. فصل اول این سریال که دارای ۱۲ قسمت است، به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

سریال تایتان‎ها با بازی برنتون توایتس در نقش دیک گریسون/رابین، آنا دیوپ در نقش استارفایر، رایان پاتر در نقش بیست‎بوی و تیگان کرافت در نقش ریوِن است. قبلا تصویر رسمی کاراکتر رابین منتشر شده بود و در تریلرها نیز شاهد سه کاراکتر اصلی دیگر بودیم اما این تصاویر منتشر شده، اولین تصویر رسمی از سه کاراکتر بیست‌بوی، استارفایر و ریون می‌باشد و نیم نگاهی از قدرت‌های منحصربه‌فرد آنها را ارائه می‌دهد.

رابین که احتمالا شناخته‌شده‌ترین فرد در بین آنها می‌باشد، همیار سابق بتمن است. گارفیلد لوگان ملقب به بیست‌بوی یا پسر هیولایی نیز قادر به تغییر شکل به هر حیوانی می‌باشد. کوریاند ملقب به استارفایر یک بیگانه می‌باشد که قادر است تا اشعه ماوراءبنفش را جذب کند و آن را برای استفاده‌های مختلف از جمله مبارزه و شلیک‎های انرژی آتش‌زا تبدیل کند. ریچل راث ملقب به ریون نیز فرزند یک شیطان و یک انسان است و توانایی‌های جادویی مختلفی دارد.

تصویر سریال Titans (تایتان‎ها)

سریال Titans (تایتان‎ها)

نوشته تصویر تازه سریال Titans (تایتان‎ها) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا