تمامی مطالب

پوستر و تصاویر فصل ۱۴ سریال Supernatural (سوپرنچرال)

بیاتومگ – اولین پوستر و تصاویر از فصل ۱۴ سریال Supernatural (سوپرنچرال) منتشر شده که به مسیری که سریال در فصل چهاردهم خود در پیش خواهد گرفت، اشاره دارد. در زیر می‌توانید این تصاویر و پوستر را مشاهده نمایید. پخش فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال از روز جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ (۱۱ اکتبر ۲۰۱۸) آغاز خواهد شد.

شبکه سی دبلیو دو تصویر از فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال منتشر کرده که یکی از آنها، ملاقات مایکل در بدن دین با جوی را نشان می‌دهد و دیگری، سم و کستیل جنگ زده را به تصویر می‌کشد. جوی برای مدتی فرشته دست راست لوسیفر که اکنون از دنیا رفته، بوده است. علاوه بر این دو تصویر، پوستری نیز برای این فصل از سریال منتشر شده است.

جزییات تازه از داستان فصل چهاردهم حاکی از آن است که مایکل که از واقعیت دیگری آمده، به دنبال آن است تا تمام بشریت را به طور کامل از بین ببرد و او در ملاقاتش با جوی، در مورد اینکه آیا فرشتگان ارزش نجات یافتند را دارند یا خیر، صحبت می‌کند. علاوه بر این، سم به دنبال پیدا کردن راهی است تا دین را از چنگال مایکل رها کند. فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال تنها ۲۰ قسمت خواهد داشت و بنابر گزارش‌های قبلی، جنسن اکلس که نقش دین وینچستر/مایکل را به تصویر می‌کشد، در قسمت‌های کمتری حضور خواهد داشت.

تصاویر فصل ۱۴ سریال Supernatural (سوپرنچرال)

فصل ۱۴ سریال Supernatural (سوپرنچرال)
فصل ۱۴ سریال Supernatural (سوپرنچرال)
فصل ۱۴ سریال Supernatural (سوپرنچرال)

پوستر فصل ۱۴ سریال Supernatural (سوپرنچرال)

فصل ۱۴ سریال Supernatural (سوپرنچرال)
فصل ۱۴ سریال Supernatural (سوپرنچرال)

نوشته پوستر و تصاویر فصل ۱۴ سریال Supernatural (سوپرنچرال) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا