تمامی مطالب

در مراسم اسکار ۲۰۱۹ منتظر جایزه «بهترین فیلم عامه‌پسند» نباشید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

آکادمی علوم و هنرهای سینما اعلام کرده جایزه جدیدی که قرار بود در مراسم اسکار ۲۰۱۹ تحت عنوان اسکار فیلم محبوب یا عامه‌پسند اهدا شود لغو شده است. به گفته این نهاد سینمایی در ایالات متحده آمریکا، اعطای این جایزه به تحقیقات بیشتری نیاز دارد و در مراسم اسکار ۲۰۱۹ یا ۹۱مین دوره جوایز اسکار خبری از این جایزه نخواهد بود.

گرچه آکادمی اعلام کرده طیف گسترده فیلم‌های امسال و زمان کم باقی‌مانده تا اسکار ۲۰۱۹ عامل این تصمیم بوده اما به این‌ نکته هم اشاره شده که واکنش‌های گسترده از طیف‌های مختلف هم عامل موثری بوده و باعث شده آکادمی ترجیح دهد موضوع را بین اعضایش به بحث و بررسی بیشتری بگذارد

به این ترتیب عمر جایزه اسکار بهترین فیلم عامه‌پسند فقط به ۲۹ روز رسید و‌ احتمالا با توجه به حجم گسترده انتقادات که از هر طرف به گوش می‌رسید آکادمی ترجیح داد دست‌کم در مراسم سال ۲۰۱۹ از افزودن این جایزه به مراسم خودداری کند.
گرچه آکادمی اعلام کرده طیف گسترده فیلم‌های امسال و زمان کم باقی‌مانده تا اسکار ۲۰۱۹ عامل این تصمیم بوده اما به این‌ نکته هم اشاره شده که واکنش‌های گسترده از طیف‌های مختلف هم عامل موثری بوده و باعث شده آکادمی ترجیح دهد موضوع را بین اعضایش به بحث و بررسی بیشتری بگذارد.
مدیرعامل آکادمی علوم و هنرهای سینما گفته در مراسم اسکار تا به امروز تغییرات زیادی رخ داده و همچنان تغییراتی در جهت بهبود این رویداد سالانه اتفاق خواهد افتاد، البته تغییراتی که همراه با حفظ حرمت میراث باشکوه ۹۰ ساله این رویداد باشد.
گرچه در اسکار سال ۲۰۱۹ خبری از جایزه بهترین فیلم عامه‌پسند نخواهد بود اما سایر تغییراتی که آکادمی وعده آن‌ها را داده بود از جمله کوتاه کردن مدت زمان پخش، عملی خواهند شد. به این ترتیب جایزه ۶ تا ۸ بخش از مجموعه جوایز اسکار در بخش‌های مختلف در طول تبلیغات بازرگانی اهدا خواهند شد تا مدت زمان پخش مراسم کاهش بیابد.

The post در مراسم اسکار ۲۰۱۹ منتظر جایزه «بهترین فیلم عامه‌پسند» نباشید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا