تمامی مطالب

میشل یئو و اوکوفینا در فیلم Everything Everywhere All at Once (همه چیز، همه جا، همه با هم) بازی می‌کنند

بیاتومگ – میشل یئو و اوکوفینا که در فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه) در کنار یکدیگر نقش‌آفرینی کردند، قرار است در فیلم اکشن و کمدی اصیلی به نام Everything Everywhere All at Once (همه چیز، همه جا، همه با هم) بازی کنند. این پروژه توسط سازندگان فیلم Swiss Army Man (مرد همه کاره)، دن کوآن و دنیل شاینرت که با نام دنیلز شناخته می‌شوند، کارگردانی خواهد شد.

در حالی که میشل یئو با داشتن ۳۰ سال سابقه بازیگری در دنیای سینما، رزومه‌ای بسیار عالی برای خود ایجاد کرده، اوکوفینا تقریبا در هالیوود فردی نسبتا تازه‌وارد محسوب می‌شود. اوکوفینا که قبلا یک رپر بوده و سپس به بازیگری روی آورده، در چندین فیلم مختلف در نقش‌های مکمل حضور پیدا کرده اما هرگز در نقشی برجسته بازی نکرده است.

اکوفینا و کنستانس وو – فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه)

البته، امسال این قضیه تغییر کرده چراکه اوکوفینا علاوه بر بازی نقش جیب‌بری به نام کنستانس در فیلم Ocean’s Eight (هشت یار اوشن)، نقش پیک لی گو را در فیلم بسیار موفق آسیایی‌های ثروتمند دیوانه به تصویر کشیده است. بنابر گزارش‌ها، میشل یئو و اوکوفینا قرار است در فیلم همه چیز، همه جا، همه با هم به کارگردانی دنیلز نقش‌آفرینی کنند. جزییات مربوط به داستان فیلم بسیار اندک و ناچیز می‌باشد اما این فیلم به عنوان فیلم اکشنی بین بُعدی توصیف شده که به وجود عناصر علمی-تخیلی یا فانتزی در داستان اشاره دارد.

نوشته میشل یئو و اوکوفینا در فیلم Everything Everywhere All at Once (همه چیز، همه جا، همه با هم) بازی می‌کنند اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا