تمامی مطالب

السی فیشر به انیمیشن Addams Family (خانواده آدامز) پیوست

بیاتومگ – السی فیشر، بازیگر فیلم Eighth Grade (کلاس هشتم)، برای صداپیشگی به انیمیشن Addams Family (خانواده آدامز) محصول کمپانی ام‎جی‎ام پیوسته است. خانواده غیرعادی و عجیب آدامز، برای اولین بار در قالب مجموعه کارتون‎های تک قطعه‎ای در مجله نیویورکر در دهه ۳۰ میلادی به چاپ می‎رسید اما از آن زمان، برای چندین سریال انیمیشنی، چندین سریال اکشن-زنده و چندین فیلم سینمایی مورد اقتباس قرار گرفته است.

بر روی صندلی کارگردانی این انیمیشن سینمایی، کارگردانان انیمیشن Sausage Party (مهمانی سوسیسی)، گرگ تیرنان و کنراد ورنون نشسته‎اند. صداپیشه‌گان این انیمیشن نیز شامل اسکار آیزاک در نقش پدر خانواده آدامز به نام گومز، شارلیز ترون در نقش مادر خانواده به نام مورتیشا، کلویی گریس مورتز در نقش دختر آنها به نام ونزدی، فین وولفهارد در نقش پسر آنها به نام پاگسلی، نیک کرول در نقش عمو فستر، بت میدلر در نقش مادربزرگ آدامز و الیسون جینی در نقش منفی فیلم به نام مارگو نیدلر می‎باشد.

انیمیشن Addams Family (خانواده آدامز)

خلاصه داستان انیمیشن خانواده آدامز به شرح زیر است:

“مورتیشا که به طرزی شیطانی وقف شوهر و فرزندانش شده، چسب پژمرده‎ای است که خانواده‎اش را کنار یکدیگر نگه می‎دارد. گومز فردی خوش‌رفتار، شیطانی و با شور و شوق عاشق همسرش است که در مورد هر برنامه و طرح خوفناکی که می‎سازد، بسیار مشتاق است. وندزدی یک دختر نوجوان زیرک و شیطانی است که دارای بذله‎گویی خشک و بی‎روح است.”

بنابر گزارش‌ها، السی فیشر قرار است صداپیشگی کارکتر پارکر نیدلر را برعهده داشته باشد. پارکر نیدلر دختر مارگو نیدلر می‌باشد که اصلی‌ترین دشمن خانواده آدامز هستند. نقش‌آفرینی السی فیشر در فیلم کلاس هشتم بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او با صداپیشگی کاراکترهای انیمیشنی ناآشنا نیست و قبلا در مجموعه انیمیشن‌های Despicable Me (من نفرت‌انگیز) صداپیشه کاراکتر اگنس بوده است. انیمیشن خانواده آدامز برای اکران در تاریخ جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ (۱۱ اکتبر ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده است.

نوشته السی فیشر به انیمیشن Addams Family (خانواده آدامز) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا