تمامی مطالب

فیلم A Rainy Day in New York (یک روز بارانی در نیویورک) ساخته وودی آلن هرگز عرضه نخواهد شد

بیاتومگ – فیلمبرداری فیلم A Rainy Day in New York (یک روز بارانی در نیویورک) به نویسندگی و کارگردانی وودی آلن تقریبا یک سال پیش به اتمام رسید اما ممکن است هرگز عرضه نشود چراکه توزیع‌کننده فیلم یعنی کمپانی آمازون این پروژه را برای مدتی نامشخص کنار گذاشته است. جزییات در مورد داستان این فیلم بسیار اندک می‌باشد.

با این وجود، فیلم یک روز بارانی در نیویورک، پیرامون دو نفر است که یک آخر هفته را در شهر نیویورک با یکدیگر سپری می‌کنند. با این حال، زمانی که آنها وارد شهر می‌شوند، مجموعه وقایع منحصربه‌فردی و همچنین آب‌وهوای بارانی در سر راه برنامه‌های از قبل تعیین شده آنها قرار می‌گیرد. اتفاقات این فیلم همانند بسیاری از فیلم‌های نوشته و کارگردانی شده توسط وودی آلن، در شهر نیویورک رخ می‌دهد.

در فیلم یک روز بارانی در نیویورک، تیموتی چالامت، سلنا گومز، ال فانینگ، جود لاو و دیگو لونا نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم قرار بود تا در تاریخی در سال ۲۰۱۸ بر روی سرویس آنلاین کمپانی آمازون قرار بگیرد اما بنابر گزارش‌ها، از آن زمان، کمپانی آمازون کاملا نظر خود را در رابطه با عرضه این فیلم تغییر داده است.

وودی آلن

کمپانی آمازون هیچ توضیحی برای دلیل تصمیمشان برای کنار گذاشتن کامل این فیلم ارائه ندادند. وودی آلن از سال ۱۹۸۲ و فیلم A Midsummer Night’s Sex Comedy (کمدی سکسی نیمه‌شب تابستانی)، در هر سال، حداقل یک فیلم ارائه داده و این برای اولین بار است که او هیچ فیلمی برای اکران در سال ۲۰۱۸ یا حتی ۲۰۱۹ ندارد.

فیلم یک روز بارانی در نیویورک، اولین فیلم کارگردانی شده توسط وودی آلن برای کمپانی آمازون نیست. آنها، در سال گذشته میلادی، فیلم Wonder Wheel (چرخ و فلک) با بازی کیت وینسلت و جیم بلوشی و فیلم Cafe Society (کافه سوسایتی) با بازی کریستین استوارت و جسی آیزنبرگ را عرضه کردند.

گرچه آمازون دلیلی برای این تصمیم خود بیان نکرده اما احتمال می‌رود که دلیل عمده آنها برای کنار گذاشتن کامل فیلم یک روز بارانی در نیویورک، اتهامات آزار و اذیت جنسی از سوی دخترخوانده آلن به نام دیلن فارو علیه این فیلمساز برجسته باشد. دیلن فارو ادعا کرده که در کودکی توسط وودی آلن مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

نوشته فیلم A Rainy Day in New York (یک روز بارانی در نیویورک) ساخته وودی آلن هرگز عرضه نخواهد شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا