تمامی مطالب

دومین تریلر و پوستر فیلم Halloween (هالووین)

بیاتومگ – دومین تریلر رسمی برای فیلم Halloween 2018 (هالووین) توسط کمپانی بلوم‎هاوس و یونیورسال منتشر شده که در آن، مشخص می‌شود که لوری استرود حدود ۴ دهه را صرف آماده‌سازی برای بازگشت مایکل مایرز کرده است. در زیر می‌توانید علاوه بر دانلود این تریلر با دو کیفیت متفاوت، پوستر منتشر شده برای این فیلم ترسناک را مشاهده نمایید.

این فیلم جدید به نوعی همانند یک بازسازی عمل می‌کند و تمام دیگر فیلم‎ها در مجموعه فیلم‎های هالووین به جز فیلم اصلی را نادیده می‎گیرد. این فیلم، داستان لوری استرود با بازی جیمی لی کورتیس را درست پس از چهل سال از اتفاقات فیلم اول دنبال خواهد کرد. زمانی که مایکل ناگهان یک دهه بعد دوباره ظاهر می‎شود تا انتقام بگیرد، لوری برای نجات خانواده‌اش باید مبارزه کند.

فیلم هالووین ۲۰۱۸، زمانی به اکران درمی‎آید تا چهلمین سال اکران فیلم اول را جشن بگیرد. بازیگران فیلم اول، جیمی لی کورتیس و نیک کستل که نقش مایکل را در فیلم اول بازی کرد، در این فیلم نقش‎های خود را بازآفرینی می‎کنند. جان کارپنتر، کارگردان فیلم اول، علاوه بر تهیه‎کنندگی اجرایی این فیلم، موسیقی متن آن را نیز می‎سازد. لازم به ذکر است که نیک کستل تنها صحنه‎های مختصری در فیلم حضور دارد و در اکثر فیلم، جیمز جود کورتنی نقش مایکل را ایفا می‎نماید.

اولین تریلر فیلم هالیوون در ماه ژوئن منتشر شد و حالا، حدود یک ماه مانده به اکران فیلم بر روی پرده سینماها، دومین تریلر آن به همراه پوستری منتشر شده است. کارگردانی این فیلم را دیوید گوردون گرین در دست دارد و فیلمنامه آن را نیز گوردون گرین به همراه دنی مک‌براید قلم زده‎اند. فیلم هالووین ۲۰۱۸ قرار است در تاریخ جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) به اکران دربیاید.

تریلر فیلم Halloween (هالووین)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

پوستر فیلم Halloween (هالووین)

فیلم Halloween (هالووین)

نوشته دومین تریلر و پوستر فیلم Halloween (هالووین) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا