تمامی مطالب

تریلر جدید سریال‎های ارو وِرس

بیاتومگ – شبکه سی دبلیو تریلری برای سریال‎های ارو وِرس شامل سریال Arrow (ارو) و The Flash (فلش) و Supergirl (سوپرگرل) و Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) و همچنین Black Lightning (آذرخش سیاه) را منتشر کرده که در آن، ابرقهرمانان حاضرند تا به مبارزه با شروران بپردازند. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید.

قبلا مشخص شده که در کراس‎اور امسال دنیای ارو یا ارو ورس، کیت کین ملقب به بت‎وومن معرفی خواهد شد. این کاراکتر با بازی روبی رز خواهد بود. علاوه بر این، کراس اور امسال بدون حضور کاراکترهای سریال افسانه‎های فردا خواهد بود. جدا از این نیز تایید شده که پس از این کراس اور، بت‎وومن در سریالی مستقل، ادامه ماجراجویی‎های خود را در پیش خواهد گرفت.

شبکه سی دبلیو این تریلر رسمی را در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر کرده است. این تریلر به طور جداگانه برخی از لحظات پیش‌رو در سریال‌های مختلف ارو ورس را به تصویر می‌کشد و در پایان نیز تاریخ شروع پخش فصل‌های جدید این سریال‌ها را نیز اعلام می‌نماید. هنوز تاریخی برای کراس‌اُور یا همگذری امسال این کاراکترها که با حضور بت‌وومن و عدم حضور افسانه‌های فردا می‌باشد، اعلام نشده است.

تریلر سریال‎های ارو وِرس

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر جدید سریال‎های ارو وِرس اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا