تمامی مطالب

ایوت نیکول براون به فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) پیوست

بیاتومگ – کمپانی دیزنی، بازیگر سریال Community (جامعه)، ایوت نیکول براون، را برای نقش‌آفرینی در فیلم بازسازی اکشن-زنده از انیمیشن Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) به خدمت گرفته است. قبلا اعلام شده بود که تسا تامپسون صداپیشه نقش بانو و جاستین ثرو صداپیشه نقش ولگرد خواهند بود.

دیگر بازیگران این فیلم اکشن زنده نیز شامل کیرسی کلمونز، اشلی جنسن و توماس مان می‌باشد. کارگردانی این فیلم در دستان چارلی بین می‌باشد. فیلمنامه فیلم را نیز اندرو بوجالسکی قلم زده است. ایوت نیکول براون قرار است نقش خاله سارا را بازی کند که مالک گربه‌های دردسرسازی به نام‌های سی و ام می‎باشد.

انیمیشن Lady and the Tramp (بانو و ولگرد)

خاله سارا نقش بسیار بزرگی در راه‌اندازی داستان فیلم دارد چراکه گربه‌های او با حقه و فریب، کاری می‌کنند تا خاله سارا فکر کند که لیدی به آنها حمله کرده و همین منجر به این می‌شود که خاله سارا به یک مغازه لوازم حیوانات خانگی برود تا برای لیدی پوزبندی تهیه کند اما لیدی می‌گریزد و با ولگرد آشنا می‌شود.

انیمیشن بانو و ولگرد در سال ۱۹۹۵ به اکران درآمد و داستان یک سگ پشمالو و گوش‌دراز لوس به نام لیدی یا بانو را بازگو می‌کند که همراه با یک سگ دورگه بی‌صاحب به نام ترمپ یا ولگرد یک ماجراجویی عاشقانه را شروع می‌کنند. این انیمیشن در فروش خود در گیشه به مبلغ ۹۳ میلیون دلار دست یافته است.

نوشته ایوت نیکول براون به فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا