تمامی مطالب

امی رسوم سریال Shameless (بی‌شرم) را پس از فصل ۹ ترک خواهد کرد

بیاتومگ – در یک خبر شوکه‌کننده، ستاره سریال Shameless (بی‌شرم)، امی رسوم، گفته که این سریال را پس از به پایان رسیدن فصل نهم ترک خواهد کرد. پخش فصل نهم سریال بی‌شرم در آستانه شروع قرار دارد که این سریال را به یکی از طولانی‌ترین سریال‌های شبکه شوتایم تبدیل می‌کند. این سریال همچنین یکی از سریال‌های دارای رتبه بالای این شبکه است.

سریال بی‌شرم که بازسازی سریالی بریتانیایی به همین نام می‌باشد، یکی از سریال‌های برجسته شبکه شوتایم بود که در رقابت این شبکه با شبکه‌های بزرگی همچون اچ‌پی‌‌او و سرویس‌های آنلاین نتفلیکس و هولو کمک شایانی داشته است. علاوه بر این، سریال بی‌شرم در چندین مراسم مختلف نامزد دریافت جایزه شد.

سریال Shameless (بی‌شرم)

امی رسوم که در سریال بی‌شرم نقش فیونا گالاگر، بزرگترین فرزند فرانک با بازی ویلیام اچ میسی را بازی می‌کند، در بیش از ۱۰۰ قسمت از این سریال حضور داشته است. علاوه بر رسوم و میسی، دیگر بازیگران اصلی سریال نیز شامل جرمی الن وایت، کامورن موناهان، امی کنی، ایتان کوتوسکای و برندن سیمز می‌باشد.

جز از ثبات سریال و رده بالای آن، داشتن نُه فصل برای هر سریالی، مدتی بسیار طولانی است که سبب می‌شود تا تصمیم امی رسوم برای ترک سریال در پایان فصل نهم قابل درک باشد. او در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک، خبر خروج خود از سریال را اعلام نمود و در پایان، ایفای نقش فیونا گالاگر را یک موهبت و نعمت دانست و سال‌های سپری‌شده‌اش در سریال را بهترین سال‌های عمرش توصیف کرده است. پخش فصل نهم سریال بی‌شرم قرار است از روز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ (۹ سپتامبر ۲۰۱۸) شروع شود.

نوشته امی رسوم سریال Shameless (بی‌شرم) را پس از فصل ۹ ترک خواهد کرد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا