تمامی مطالب

هنری کویل نقش گرالت ریویایی را در سریال The Witcher (ویچر) بازی خواهد کرد

بیاتومگ – کمپانی نتفلیکس رسما هنری کویل را برای ایفای نقش اصلی اقتباس سریالی از مجموعه بازی The Witcher (ویچر) به خدمت گرفته است. کویل قرار است نقش گرالت ریویایی را در این اقتباس پیش‌رو از این بازی به تصویر بکشد. کویل که خود یک گیمر است، در فیلم Man of Steel (مرد پولادین) بازی کرده و اخیرا نیز نقش آگوست والکر را در فیلم Mission: Impossible – Fallout (ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت) به تصویر کشیده است.

نویسنده و تهیه‎کننده اجرایی، لورن اس هیسریچ قبلا اظهار داشته بود که سریال ویچر احتمالا برای فصل اول دارای ۸ قسمت خواهد بود و به احتمال زیاد نیز در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی پخش خواهد شد. او همچنین اشاره کرده بود که فیلمنامه سریال تکمیل شده و او به دنبال آن است تا با تشکیل اتاقی از نویسندگان، وارد مرحله بسیار حیاتی و مهم بازنویسی شود.

هنری کویل – سریال The Witcher (ویچر)

کمپانی نتفلیکس به طور رسمی اعلام نموده که هنری کویل قرار است نقش اصلی سریال ویچر به نام گرالت ریویایی را به تصویر بکشد. این بازیگر چندی پیش در مصاحبه‌ای از تمایلش برای به تصویر کشیدن این کاراکتر گفته بود. هنوز دیگر بازیگران سریال مشخص نشده است. چهار قسمت ابتدایی توسط الیک ساخاروف کارگردانی خواهد شد.

چهار قسمت دیگر فصل اول سریال ویچر نیز توسط الکس گارسیا لوپز و شارلوت برنداستورم کارگردانی خواهند شد. سریال ویچر براساس بازی‌ای به همین نام از کمپانی سی‌دی پروجکت رد می‌باشد، که خود بازی نیز براساس رمانی به همین نام نوشته آندره ساپکوفسکی می‌باشد.

نوشته هنری کویل نقش گرالت ریویایی را در سریال The Witcher (ویچر) بازی خواهد کرد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا