تمامی مطالب

رابین رایت در صحنه‌های فلش‌بک در فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن ۲) نقش آنتیوپ را بازآفرینی می‌کند

بیاتومگ – بنابر گزارش‌ها، رابین رایت قرار است بار دیگر نقش آنتیوپ را در صحنه‌های فلش‌بکی برای فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن ۲) بازی کند. این صحنه‌ها با حضور ملکه هیپولیتا با بازی کانی نیلسون نیز خواهند بود. فیلم واندر وومن به کارگردانی پتی جنکینز عنصر جدید و زیبایی از اسطوره و افسانه را به دنیای سینمایی دی‌سی معرفی نمود و بیننده‌ها را به جزیره تمیسکیرا آورد و گوشه دیگری از دنیای ‌دی‌سی را بر روی پرده سینماها به نمایش درآورد.

این جزیره هدیه‌ای از سوی خدایان است. آمازونی‌ها در کنار طبیعت زندگی می‌کنند و از مزایای آنها بهره می‌برند اما با آن با احترام و تکریم رفتار می‌نمایند. تلاش زیادی برای طراحی و ساخت این جزیره و لباس آمازونی‌ها صورت گرفته ولی از آنجا که دایانا این جزیره را ترک کرده بود، بسیاری فرض را بر این گذاشته بودند که این جزیره دیگر در دنیای سینمایی دی‌سی دیده نخواهد شد.

فیلم Wonder Woman (واندر وومن) – گل گدات و کانی نیلسن

بنابر گزارش‌ها، فیلم واندر وومن ۲ همراه با صحنه فلش‌بکی به جزیره تمیسکیرا خواهد بود که با حضور دو تن از مهمترین افراد در زندگی دایانا یعنی مادرش و آنتیوپ می‎باشد. آنتیوپ، ژنرالی است که به طور مخفیانه دایانا را آموزش داد و او را به یک الهه جنگجو تبدیل کرد. بنابر این گزارش‌ها، این سکانس فلش‌بک قرار است در اواخر سال جاری میلادی فیلمبرداری شود. این احتمال وجود دارد که این سکانس فلش‌بک، به یکی از موضوعات ظریف فیلم واندر وومن بپردازد.

نوشته رابین رایت در صحنه‌های فلش‌بک در فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن ۲) نقش آنتیوپ را بازآفرینی می‌کند اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا