تمامی مطالب

تاریخ پخش تمام سریال‌های ابرقهرمانی پاییز ۲۰۱۸

بیاتومگ – فصل پاییز به سرعت در حال نزدیک شدن است که همراه با بازگشت تمام سریال‌های ابرقهرمانی محبوب شما و همچنین پخش برخی سریال‌های جدید و بسیار موردانتظار می‌باشد. در زیر تمام ده سریال ابرقهرمانی که قرار است در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی پخش شوند، همراه با تاریخ و شبکه محل پخش‌شان قرار گرفته‌اند.

تمام سریال‌های ابرقهرمانی پاییز ۲۰۱۸

سریال Iron Fist (مشت آهنین)

سریال Iron Fist (مشت آهنین)

محل پخش: سرویس نتفلیکس

زمان پخش: جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ (۷ سپتامبر ۲۰۱۸) – پخش به طور کامل

به دنبال اتفاقات فصل اول سریال The Defenders (مدافعان)، دومین فصل سریال مشت آهنین، استاد هنرهای رزمی دنی رند را دنبال خواهد کرد که پا پیش می‌گذارد تا مدافع شهر نیویورک باشد. به جز این مورد، اطلاعات دیگری در مورد داستان فصل دوم سریال در دسترس نیست اما مشخص شده که آلیس ایو قرار است نقش شخصیت منفی به نام تایفوید مری را به تصویر بکشد.

سریال The Gifted (با استعداد)

فصل 2 سریال The Gifted (با استعداد)
فصل ۲ سریال The Gifted (با استعداد)

محل پخش: شبکه فاکس

زمان پخش: چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ (۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸) – پخش به صورت هفتگی

در اولین فصل سریال با استعداد، زمانی که دوقلوی نوجوان خانواده استراکر قدرت‌های جهش‌یافته خود را در مجلس رقصی در مدرسه نمایان کردند، این خانواده شروع به مخفی کردن خود کرد. فصل دوم سریال با استعداد به مناقشه بین تشکیلات زیرزمینی جهش‌یافته‌ها با هلفایر کلاب بر سر سرنوشت نوع جهش‌یافته می‌پردازد و این در حالی است که سریال، کاراکترها و ایده‌های جدیدی از کامیک‌های مردان ایکس معرفی می‌کند که شامل مورلاکس و پیوریفایرز می‌باشد.

سریال The Flash (فلش)

فصل 5 سریال The Flash (فلش)
فصل ۵ سریال The Flash (فلش)

محل پخش: سی دبلیو

زمان پخش: چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ (۹ اکتبر ۲۰۱۸) – پخش به صورت هفتگی

فصل پنجم سریال فلش بلافاصله اتفاقات پایانی فصل چهارم را دنبال می‌کند و بینندگان در این فصل شاهد اسپیدستر جدیدی به نام ایکس‌اس ملقب به نورا وست-الن در سنترال سیتی خواهند بود. به طور طبیعی، بری الن و آیریس وست نگران تاثیری هستند که بازگشت دخترشان از آینده بر روی حال حاضر آنها خواهد گذاشت. این فصل همچنین تیم فلش را در برابر شرور مرموز و جدیدی به نام سیکیدا قرار خواهد داد.

سریال Black Lightning (آذرخش سیاه)

فصل 2 سریال Black Lightning (آذرخش سیاه)
فصل ۲ سریال Black Lightning (آذرخش سیاه)

محل پخش: شبکه سی دبلیو

زمان پخش: چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ (۹ اکتبر ۲۰۱۸) – پخش به صورت هفتگی

در اولین فصل از سریال آذرخش سیاه، مدیر دبیرستان جفرسون پیرس بار دیگر به یک پارتیزان تبدیل می‌شود تا از شهر خود به نام فریلند محافظت نماید و خیابان‌ها را از شر دلال مواد مخدر جدیدی به نام گرین لایت خلاص کند. از آنجا که دختران جفرسون به نام‌های آنیسا و جنیفر نیز به آرامی در حال بدست آوردن قدرت‌هایی هستند، در فصل دوم سریال، جفرسون به دختران خود آموزش می‌دهد تا به او در مبارزه علیه رییس مافیایی به نام توبایاس ویل کمک کنند، کسی که دنیای تبهکاری شهر فریلند را کاملا در دست گرفته و گروه جنایتکاران دارای ابرقدرت خود را تشکیل داده است.

سریال Titans (تایتان‌ها)

سریال Titans (تایتان‌ها)
سریال Titans (تایتان‌ها)

محل پخش: سرویس دی‌سی یونیورس

زمان پخش: جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸)

سریال تایتان‌ها براساس کامیک‌های کلاسیکی به نام تایتان‌های نوجوان ساخته مارو ولفمن و جورج پرز می‌باشد. این سریال اکشن-زنده برای اولین بار در سرویس آنلاین دی‌سی یونیورس پخش خواهد شد و برداشتی بالغانه و بزرگسالانه از نحوه شکل‌گیری این گروه ابرقهرمان جوان بسیار مشهور را ارائه می‌دهد. در حال حاضر، نسخه فرعی این سریال تحت عنوان Doom Patrol (دووم پاترول) در حال ساخت می‌باشد.

سریال Supergirl (سوپرگرل)

فصل 4 سریال Supergirl (سوپرگرل)
فصل ۴ سریال Supergirl (سوپرگرل)

محل پخش: شبکه سی دبلیو

زمان پخش: دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ (۱۴ اکتبر ۲۰۱۸) – پخش به صورت هفتگی

به دنبال تهدیدات ناشی از وردکیلرهای کریپتونیانی، در فصل چهارم سریال سوپرگرل، کارا زور-ال و متحدانش در دی‌ای‌او باید با جنبش خشونت‌آمیزی تحت عنوان انسان‌ها مقدم‌تر هستند، ستیز کنند، جنبشی که زندگی تمام نژادهای بیگانه که به دنبال زندگی صلح‌آمیز در ایالات متحده هستند را تهدید می‌نماید. خوشبختانه، کارا برای مقابله با ایجنت لیبرتی، متحدان بی‌باک تازه و لباسی جدید خواهد داشت.

سریال Arrow (ارو)

فصل 7 سریال Arrow (ارو)
فصل ۷ سریال Arrow (ارو)

محل پخش: شبکه سی دبلیو

زمان پخش: سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ (۱۵ اکتبر ۲۰۱۸) – پخش به صورت هفتگی

در فصل ششم سریال ارو، الیور کویین، استار سیتی را از شر رییس مافیایی به نام ریکاردو دیاز نجات داد. این پیروزی بسیار پرهزینه و گزاف بدست آمده، با این حال، دیاز از دستگیری می‌گریزد و الیور کویین نیز به منظور بدست آوردن کمک اف‌بی‌آی برای از پا درآوردن امپراطوری تبهکاری دیاز، مجبور می‌شود تا هویت خود به عنوان گرین ارو را برای همگان آشکار نماید و سپس، خود را دربرابر دسته‌ای از اتهامات فدرالی گناهکار اعلام نماید. حال، از آنجا که الیور کویین در حال درگیری با مجرمان و تبهکاران در داخل زندان می‌باشد و بقیه تیم ارو نیز در تلاش‌های خود برای محافظت از استار سیتی توسط نیروی پلیس ناکام ماندند و حکومت شهری نیز به جای جرائم سازمان یافته بیشتر نگران پارتیزان‌ها می‎باشد، دیاز در حال برنامه‌ریزی برای انتقام است.

سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا)

فصل 4 سریال Legends of Tomorrow (افسانه‎های فردا)
فصل ۴ سریال Legends of Tomorrow (افسانه‎های فردا)

محل پخش: سی دبلیو

زمان پخش: سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ (۲۲ اکتبر ۲۰۱۸) – پخش به صورت هفتگی

در فصل چهارم سریال افسانه‌های فردا، جان کنستانتین به این تیم ابرقهرمانی مسافر در زمان می‌پیوندد. مبارزات تیم با شیطانی به نام مالوس یک اثر جانبی ناخواسته داشته که رها شدن چندین هیولای اسطوره‌ای می‌باشد و حال افسانه‌ها باید همه چیز را سروسامان دهند.

سریال Runaways (فراری‌ها)

فصل 2 سریال Runaways (فراری‌ها)
فصل ۲ سریال Runaways (فراری‌ها)

محل پخش: سرویس آنلاین هولو

زمان پخش: جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸) – پخش به صورت هفتگی

فصل دوم سریال فراری‌ها، دنباله اتفاقات پایان فصل اول سریال را در پیش می‌گیرد که در آن، شخصیت‎های اصلی نوجوان سریال پس از اینکه توسط والدین ابرشرورشان برای آنها پاپوشی برای قتل درست شد، سرانجام از خانه‌های خود گریختند.

سریال Daredevil (دردویل)

سریال Daredevil (دردویل)
سریال Daredevil (دردویل)

محل پخش: سرویس آنلاین نتفلیکس

زمان پخش: نامعلوم

طرفداران مدتی طولانی است که منتظر از راه رسیدن فصل سوم سریال دردویل می‌باشند. حدود دو سال و نیم از پایان فصل اول و بیش از یک سال از زمان حضور دردویل در سریال مدافعان می‌گذرد. پس از پخش دومین فصل سریال‌های Jessica Jones (جسیکا جونز) و Luke Cage (لوک کیج) و Iron Fist (مشت آهنین) در سال ۲۰۱۸، با پخش فصل سوم سریال دردویل، سال پرکار دنیای نتفلیکس-مارول به پایان می‌رسد. کمپانی نتفلیکس هنوز تاریخ پخشی برای این فصل سریال اعلام نکرده اما احتمال زیاد، فصل سوم سریال در اکتبر پخش خواهد شد. به دنبال اتفاقات فصل اول سریال مدافعان، مت مورداک، مرده مفروض شده است. در فصل سوم، دردویل با شروری به نام بولزآی مقابله خواهد کرد.

نوشته تاریخ پخش تمام سریال‌های ابرقهرمانی پاییز ۲۰۱۸ اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا