تمامی مطالب

اولین تریلر و پوستر فیلم The Favourite (سوگلی)

بیاتومگ – کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز اولین تریلر کامل و رسمی برای فیلم The Favourite (سوگلی) منتشر کرده است. این فیلم به کارگردانی یورگوس لنتیموس است. در زیر می‌توانید علاوه بر دانلود این تریلر با دو کیفیت متفاوت، پوستر منتشر شده برای فیلم سوگلی را نیز مشاهده نمایید. این فیلم در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۸ به اکران درآمد و با ستایش و تمجید جهانی روبه‌رو شد.

در فیلم سوگلی اولیویا کولمن نقش ملکه آن را به تصویر می‌کشد و اتفاقات فیلم در اوایل قرن هیجدهم میلادی رخ می‎دهد که در آن، دوست صمیمی ملکه به نام لیدی سارا با بازی ریجل وایز علاوه بر اینکه از ملکه بیمار خود مراقبت می‌کند، کشور را کنترل می‌نماید. زمانی که یک خدمتکار جدید به نام ابیگیل با بازی اما استون به دربار می‌آید، او با جذابیت خود، بر سارا غالب می‌شود و فرصتی برایش فراهم می‌آید تا جایگاه اشرافی خود را با همراهی کردن ملکه، بازپس بگیرد. با این حال، مشخص می‌شود که ابیگیل از آنچه که انتظار می‌رفت، مصمم‌تر است و اجازه نمی‌دهد تا چیزی در سر راه بلندپروازی‌هایش قرار گیرد.

فیلمبرداری فیلم سوگلی در دستان رابی رایان است و فیلمنامه فیلم را نیز دبورا دیویس و تونی مک‌نارما قلم زده‌اند. فیلم سوگلی قرار است در تاریخ جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ (۲۳ نوامبر ۲۰۱۸) به اکران دربیاید. در حالی که کُلمن و وایز قبلا در فیلم The Lobster (خرچنگ) در سال ۲۰۱۵ با لنتیموس همکاری کرده‎اند اما فیلم سوگلی، اولین فیلمی است که استون در دنیای سینمایی لنتیموس به بازیگری می‎پردازد.

پوستر فیلم The Favourite (سوگلی)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

پوستر فیلم The Favourite (سوگلی)

فیلم The Favourite (سوگلی)

نوشته اولین تریلر و پوستر فیلم The Favourite (سوگلی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا