تمامی مطالب

سریال Mr. Robot (آقای ربات) با فصل ۴ به پایان می‌رسد

بیاتومگ – شبکه یو‌اس‌ای تایید کرده که سریال Mr. Robot (آقای ربات) با فصل چهارم به پایان خواهد رسید و فصل پیش‌رو، آخرین فصل سریال است. سریال آقای ربات توسط سم اسماعیل خلق شده و از سال ۲۰۱۵ پخش آن آغاز شده است. گرچه اخیرا شایعاتی در مورد به پایان رسیدن با فصل چهارم وجود داشته اما مطمئنا این خبر برای طرفداران پروپاقرص این سریال بسیار شوکه‌کننده و ناراحت‌کننده است.

سریال آقای ربات، با بازی رامی مالک در نقش هکر باهوشی به نام الیوت است که درگیر طرحی آشوب‌طلبانه برای مختل کردن دنیا از طریق کارهای پارتیزانی سایبری می‌شود. در دسامبر سال ۲۰۱۷، سومین فصل سریال آقای ربات به پایان رسید و مدتی کوتاه پس از پخش آخرین قسمتش نیز به طور رسمی برای فصل ۴ تمدید شد.

انتظار می‎رود که فیلمبرداری فصل چهارم سریال در اواخر سال جاری میلادی شروع و در سال ۲۰۱۹ نیز پخش شود. سم اسماعیل قبلا اذعان کرده بود که می‌داند داستان در چه نقطه‌ای به پایان خواهد رسید و حال، به طور رسمی مشخص می‌باشد که این پایان در انتهای فصل چهارم سریال قرار دارد.

سریال Mr. Robot (آقای ربات)

در زمان تمدید سریال برای فصل چهارم، برنامه سازندگان این بود تا این فصل کوتاه‌تر و تنها ۸ قسمت داشته باشد اما اکنون، ظاهرا برنامه آنها تغییر کرده و فصل آخر سریال آقای ربات ۱۲ قسمت خواهد داشت. بنابر گزارش‌ها، تصمیم به پایان رساندن سریال با چهارمین فصل از سوی شبکه یو‌اس‌ای نبوده بلکه خالق سریال یعنی سم اسماعیل این تصمیم را اتخاذ نموده است. وی در این رابطه اظهار داشته است:

“زمانی که برای اولین بار دنیای آقای ربات را خلق کردم، فکر کردم که یک سریال تلویزیونی کوچک با دنبال‌کنندگانی اندک باشد. در طی سه سال گذشته، این دنیا به چیزی بسیار بزرگتر تبدیل شده و من مدام از موفقیت سریال مفتخر شدم و از عوامل سازنده سریال و بازیگران آن نیز که برای جان دادن به دیدگاه من به طور خستگی‌ناپذیری تلاش کردند، بسیار سپاس‌گزارم. از همان روز اول، من همه چیز را به سوی پایان و یک نتیجه شکل دادم و در حین ساخت فصل چهارم سریال آقای ربات، تصمیم گرفتم که پایان سریال در اینجا باشد.”

نوشته سریال Mr. Robot (آقای ربات) با فصل ۴ به پایان می‌رسد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا