تمامی مطالب

دومین تریلر فیلم First Man (اولین انسان)

بیاتومگ – دومین تریلر رسمی برای فیلم First Man (اولین انسان) منتشر شده است. این فیلم به کارگردانی دیمین شزل و بازی رایان گازلینگ در نقش نیل آرمسترانگ است و به یکی از موردانتظارترین فیلم‌های پاییز امسال تبدیل شده است. در زیر می‎توانید این تریلر جدید را با دو کیفیت دانلود یا مشاهده نمایید.

فیلم اولین انسان، چهارمین فیلم کارگردانی شده توسط دیمین شزل می‌باشد. فیلمنامه فیلم را نیز جاش سینگر و دیمین شزل قلم زده‎اند. فیلم اولین انسان در تاریخ ۲۰ مهر ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) اکران خواهد شد.فیلم اولین انسان که به عنوان یک فیلم ماموریتی توصیف شده، فیلمی بیوگرافی است که اتفاقات آن بین سال‎های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۹ رخ می‎دهد و اتفاقاتی را به تصویر می‎کشد که منجر به ماموریت آپولو ۱۱ شد، ماموریتی که در آن، نیل آرمسترانگ به اولین انسانی تبدیل شد که بر روی ماه قدم گذاشته است.

کوری استول نیز نقش همکاری آرمسترانگ در این ماموریت یعنی باز آلدرین را بازی می‌کند. علاوه بر رایان گازلینگ و کوری استول، دیگر بازیگران فیلم اولین انسان نیز شامل کلیر فوی، کایل چندلر، جیسون کلارک، شیا ویگهام، پابلو شرایبر، کریستوفر ابوت، پاتریک فوگیت، برایان دارسی جیمز و لوک هاس می‎باشد. فیلم اولین انسان به عنوان فیلم افتتاحیه در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۸ به اکران درآمده بود.

تصویر فیلم First Man (اولین انسان)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته دومین تریلر فیلم First Man (اولین انسان) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا