تمامی مطالب

اکران فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) به تاخیر افتاد

بیاتومگ – فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک)، دنباله فیلم تاپ گان سال ۱۹۸۶، با تاخیری یک ساله روبه‌رو شده و تا تابستان سال ۲۰۲۰ به اکران درنخواهد آمد. در فیلم تاپ گان ۲، تام کروز همچنان نقش ماوریک را بازی می‌کند اما این مرتبه، او دیگر خلبان نیست و در عوض، یک مربی در آکادمی پرواز خواهد بود که به آموزش جدیدترین افراد به خدمت گرفته شده با تمرکز بر روی خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین می‌پردازد.

در فیلم اصلی تاپ گان به کارگردانی تونی اسکات، تام کروز نقش ستوان پیت میشل ملقب به ماوریک را ایفا می‎کند که در مدرسه سلاح‎های جنگنده نیروی دریایی آمریکا تاپ گان مشغول آموزش است. در طی مسیر آموزشش، او عاشق یک مربی مدرسه تاپ گان با بازی کلی مک‎گیلیز می‎شود و برای بی‎پروایی خود در آسمان به شهرت دست می‎یابد و یک رابطه دوستی قوی با خلبان نیروی دریایی به نام گوس با بازی آنتونی ادواردز برقرار می‎کند.

فیلم Top Gun 1986 (تاپ گان)

نقش پسر گوس را قرار است مایلز تلر به تصویر بکشد. علاوه بر کروز و تلر، قبلا حضور جنیفر کانلی، وال کیلمر و گلن پاوول در این فیلم تایید شده بود. دیگر بازیگران فیلم شامل جان هم، اد هریس و لوییس پولمن، توماسین مکنزی، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح‌الدین، دنی رامیرز و مونیکا باربارو می‎باشد. کارگردانی فیلم تاپ گان ۲ در دستان جوزف کوزینسکی است.

فیلم تاپ گان: ماوریک قرار بود تا در تاریخ ۲۱ تیر ۱۳۹۸ (۱۲ جولای ۲۰۱۹) به اکران دربیاید اما بنابر گزارش‌ها، کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ اکران این فیلم را به جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ (۲۶ ژوئن ۲۰۲۰) تغییر داده است. بدون شک، این خبر برای طرفداران تام کروز و فیلم اصلی تاپ گان بسیار ناراحت‌کننده است چراکه اکنون باید تقریبا یک سال بیشتر منتظر دیدن این فیلم باشند.

نوشته اکران فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) به تاخیر افتاد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا