تمامی مطالب

باکس آفیس ۸ شهریور؛ صدرنشینی فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه برای دومین هفته

بیاتومگ – با باکس آفیس ۸ شهریور ماه همراه با ما باشید. فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه) در دومین هفته اکرانش بر روی پرده سینماها، جایگاه خود در صدر جدول باکس آفیس را تثبیت نمود. این فیلم در هفته گذشته به فروش داخلی ۳۶ میلیون دلاری در گیشه دست یافته بود.

فیلم عاشقانه و کمدی آسیایی‌های ثروتمند دیوانه پس از دو هفته اکران در سینماهای آمریکا، به فروش ۸۸ میلیون دلاری دست یافته و این در حالی است که در فروش خارج از آمریکا به مبلغ ۷ میلیون دلار دست پیدا کرده که فروش جهانی فیلم را پس از دو هفته حضور در گیشه، به مبلغ ۹۶ میلیون دلار می‌رساند.

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته، فیلم The Meg (مگ) قرار گرفته است. فیلم مگ در سومین هفته حضورش در گیشه سینماها، همانند هفته گذشته، در جایگاه دوم جدول باکس آفیس ایستاده است. فیلم مگ در هفته گذشته به فروش ۱۷ میلیون دلاری دست یافته که فروش کلی داخلی آن را به مبلغ ۱۰۹ میلیون دلار می‌رساند. این در حالی است که فروش کلی خارجی فیلم به مبلغ ۳۰۶ میلیون دلار رسیده که فروش جهانی فیلم را از مرز ۴۱۶ میلیون دلار عبور می‌دهد.

فیلم A.X.L (ای-ایکس-ال) و فیلم The Happytime Murders (قتل‌های هپی‌تایم)

فیلم کمدی The Happytime Murders (قتل‌های هپی‌تایم) با بازی ملیسا مک‌کارتی، اولین فیلم تازه‌اکران‎شده این هفته گیشه می‌باشد که با کسب فروش داخلی ۱۲ میلیون دلاری، در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است. این فیلم که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده و چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفته، هنوز در خارج از آمریکا به اکران درنیامده است.

فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Mile 22 (مایل ۲۲) با بازی مارک والبرگ در دومین هفته اکرانش با ۵۲ درصد افت فروش داخلی روبه‌رو شده و با سه پله سقوط، در جایگاه ششم جدول باکس آفیس قرار گرفته است. این فیلم در این هفته تنها فروش ۹ میلیون دلاری در داخل آمریکا داشته که فروش کلی آن را ۲۸ میلیون دلار می‌رساند و این در حالی است که جمعا با فروش ۶ میلیون دلاری فیلم در خارج از آمریکا، فروش جهانی ۳۴ میلیون دلاری را حاصل می‎کند.

فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Alpha (آلفا) نیز با فروش ۸ میلیون دلاری خود در این هفته، با دو پله سقوط روبه‌رو شد و در جایگاه هفتم جدول ایستاد. این فیلم تاکنون به فروش جهانی ۲۹ میلیون دلاری دست یافته که ۲۲ میلیون دلار آن مربوط به داخل آمریکا و ۹ میلیون دلار آن مربوط به خارج از آمریکا است.

دیگر فیلم تازه‌اکران‌شده این هفته گیشه نیز فیلم علمی-تخیلی و اکشن A-X-L (ای-ایکس-ال) می‌باشد که با اکران در بیش از ۱۷۰۰ سینما و تئاتر در آمریکا به فروش داخلی ۳ میلیون دلاری و جایگاه نهم در جدول باکس آفیس دست پیدا کرده است. فروش این فیلم در حال حاضر تنها محدود به داخل آمریکا است.

هفته آینده نیز فیلم علمی-تخیلی Kin (خویشاوند) و فیلم هیجان‌انگیز Operation Finale (عملیات نهایی) به اکران درخواهند آمد.

جدول باکس آفیس

رتبه فیلم فروش هفته فروش کل بودجه تعداد هفته
۱ Crazy Rich Asians ۳۶ ۸۸ ۳۰ ۲
۲ The Meg ۱۷ ۱۰۹ ۱۳۰ ۳
۳ The Happytime Murders ۱۲ ۱۲ ۴۰ ۱
۴ Mission: Impossible – Fallout ۱۱ ۱۹۷ ۱۷۸ ۲
۵ Christopher Robin ۹ ۸۰ ۴
۶ Mile 22 ۹ ۲۸ ۵۰ ۲
۷ Alpha ۸ ۲۲ ۵۱ ۲
۸ BlacKkKlansman ۷ ۳۴ ۱۵ ۳
۹ A-X-L ۳ ۳ ۱
۱۰ Hotel Transylvania 3: Summer Vacation ۳ ۱۵۹ ۸۰ ۷
  • فروش‎ها به میلیون دلار است.
  • جدول به صورت هفتگی (از پنج شنبه تا پنج شنبه) محاسبه می‎شود.
  • فروش‎های داخل جدول تنها مربوط به فروش داخل آمریکا می‎باشد.
  • در متن، منظور از فروش داخلی، فروش داخل آمریکا و منظور از فروش خارجی، فروش خارج از آمریکا است.

نوشته باکس آفیس ۸ شهریور؛ صدرنشینی فیلم آسیایی‌های ثروتمند دیوانه برای دومین هفته اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا