تمامی مطالب

ویدیوی ده دقیقه ابتدایی سریال Manifest (فهرست مسافران)

بیاتومگ – شبکه ان‌بی‎سی ویدیویی از سریال Manifest (فهرست مسافران) منتشر کرده که ده دقیقه ابتدایی این سریال مرموز و درام جدید را به تصویر می‌کشد. در زیر می‎توانید این ویدیو را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود کنید. همانند دیگر شبکه‌ها، شبکه ان‌بی‎سی نیز الهامی از سریال Lost (گمشدگان) محصول شبکه ای‌بی‌سی گرفته و با گردهم آوردن گروه بازیگران بزرگ و فرضی مرموزی برای داستان، سریال مانیفست یا فهرست مسافران را خلق کرده است.

سریال فهرست مسافران در مورد مسافران پروازی می‌باشد که برخوردی با هوای غیرآرامی را تجربه می‌کنند و پس از فرود در فرودگاه، متوجه می‌شوند که پرواز آنها برای حدود پنج سال و نیم گمشده بوده است. این ویدیوی منتشر شده برای سریال فهرست مسافران، معما و راز اصلی سریال را مستقر می‎کند. این معما این می‌باشد که چطور پرواز ۸۲۸ هواپیمایی مونتگو در سال ۲۰۱۳ از زمین بلند شده و در سال ۲۰۱۸ به زمین نشسته است.

این ویدیو همچنین بیننده‌ها را با خانواده استون معرفی می‌نماید. خانواده استون شامل بن با بازی جاش دالاس، خواهرش میکیلا با بازی ملیسا راکسبرو و پسر بن به نام کال با بازی جک مسینا می‎باشد. آنها تصمیم می‌گیرند تا با پرواز بعدی سفر کنند و همین تصمیم کوچک سبب شده تا آنها برای این مدت طولانی از دیگر اعضای خانواده‌شان جدا باشند. پخش فصل اول سریال فهرست مسافران قرار است از روز سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ (۲۴ سپتامبر ۲۰۱۸) شروع شود.

ویدیوی سریال Manifest (فهرست مسافران)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته ویدیوی ده دقیقه ابتدایی سریال Manifest (فهرست مسافران) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا