تمامی مطالب

تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) تا زمانی نامشخص متوقف شد

بیاتومگ – تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) تا اطلاع ثانوی متوقف گردید. زمانی که کمپانی دیزنی، جیمز گان را از جایگاه کارگردانی و نویسندگی این فیلم اخراج کرد، آینده دنیای سینمایی مارول دچار شوکی بزرگ و غیرمنتظره شد. این تصمیم کمپانی دیزنی به دنبال انتشار مقاله‌ای در مورد توییت‌های توهین‎آمیز جیمز گان اتخاذ شد.

گرچه از سوی طرفداران و بازیگران این مجموعه فیلم تقاضای بسیاری برای استخدام دوباره جیمز گان به عنوان کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ شد اما کمپانی دیزنی بر تصمیم خود اصرار ورزید و آن را تغییر نداد. همین سبب خواهد شد تا آینده فیلم نگهبانان ۳ در دستان شخص جدیدی قرار بگیرد که در حال حاضر همچنان آن شخص نامشخص می‌باشد.

گرچه کمپانی مارول هنوز تاریخی برای اکران فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ اعلام نکرده اما قبل از خبر اخراج جیمز گان، انتظار می‌رفت که تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز گردد تا فیلم برای اکران در ماه می سال ۲۰۲۰ مهیا گردد. حال با وجود اخراج کارگردان فیلم، احتمال آنکه این فیلم دیرتر از این تاریخ احتمالی به اکران دربیاید، قوت گرفته است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳)

بنابر گزارش‎ها، تولید فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ برای مدت نامشخصی متوقف گردیده است. این تصمیم از سوی منتخبی از عوامل سازنده و تولیدی فیلم صورت گرفته، عواملی که در حال حاضر، مراحل پیش تولید فیلم را آغاز کرده بودند. حال با اتخاذ این تصمیم، این عوامل تولیدی می‎توانند در دیگر پروژه‌ها فعالیت نمایند.

در حال حاضر، مشخص نیست که چه زمانی قرار است پیش تولید فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ از سر گرفته شود. بدون شک، با چنین تغییر بزرگی در این مجموعه فیلم، احتمالا به تاخیر انداختن زمان اکران فیلم، هوشمندانه‌ترین حرکت باشد. تاخیر این فیلم نیز احتمالا سبب بروز مشکلاتی برای فیلم‌های آینده و فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خواهد شد چراکه جیمز گان قبل از اخراجش، از این فیلم به عنوان آغازگر راهی برای ماجراجویی‌های ۱۰ تا ۲۰ ساله در دنیای سینمایی مارول یاد کرده بود.

نوشته تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) تا زمانی نامشخص متوقف شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا