تمامی مطالب

ایثن هاک فیلم Logan (لوگان) را فیلمی عالی نمی‌داند

بیاتومگ – بازیگر ایثن هاک در جدیدترین مصاحبه خود دست به انتقاد فیلم Logan (لوگان) زده و ادعا کرده که آخرین فیلم هیو جکمن در نقش ولورین چندان فیلم فوق‌العاده و عالی نبوده است. فیلم لوگان به کارگردانی جیمز منگولد در سال ۲۰۱۷ درخشش بسیار خوبی در میان بیننده‌ها داشت و نظر طرفداران ژانر ابرقهرمانی و همچنین افرادی که نسبت به آن بی‌تفاوت هستند، را جلب نمود.

فیلم لوگان از نظر بسیاری از فیلم‌دوستان، بسیار باطراوت و تازه بود و آنها از تلاش‌های جیمز منگولد برای ساخت چنین فیلم بلندپروازانه از کاراکتر ولورین که به جای کتاب‌های کمیک، بیشتر از فیلم‌های وسترن و کلاسیک سینمای آمریکا الهام گرفته، لذت بردند. این فیلم در طی اکران خود بر روی پرده سینماها رکوردهای جدیدی به ثبت رساند.

فیلم Logan (لوگان)

فیلم لوگان علاوه بر موفقیتش در گیشه، در نظر منتقدان نیز مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم علاوه بر نامزد شدن برای چندین جایزه معتبر، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی مراسم اسکار سال ۲۰۱۸ نیز بوده است. با این وجود، ایثن هاک تا حدودی نسبت به ارزیابی‌ها در مورد عالی بودن فیلم لوگان مخالف است.

در مصاحبه‌ای تازه، ایثن هاک در مورد فیلم لوگان و اینکه چطور سیستم هالیوود تلاش کرده تا این فیلم را به عنوان یکی از عالی‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر به فروش برساند، صحبت کرده است. او در این باره گفت:

“مشکلی که ما اکنون داریم این است که آنها به ما می‌گویند که فیلم لوگان، فیلمی عالی است. خوب، این فیلم ابرقهرمانی عالی‌ای است. این فیلم همچنان در مورد افرادی در لباس چسبان است که از دست‌هایشان فلز بیرون می‌آید. این فیلم ساخته برسون نیست. ساخته برگمن نیست. اما آنها به گونه‌ای از آن سخن می‌گویند که انگار ساخته برسون یا برگمن است. من برای دیدن فیلم لوگان رفتم چون خیلی‌ها می‌گفتند که فیلمی بسیار عالی است. نه، فیلم لوگان، فیلم ابرقهرمانی خوبی است. بین این دو تفاوتی وجود دارد اما بنگاه‌های بزرگ فکر نمی‌کنند که تفاوتی وجود داشته باشد. آنها می‌خواهند تا شما فکر کنید که فیلم لوگان فیلمی عالی است چراکه آنها می‌خواهند از آن پول و ثروت بدست بیاورند.”

نوشته ایثن هاک فیلم Logan (لوگان) را فیلمی عالی نمی‌داند اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا