تمامی مطالب

اولین تیزر فصل ۳ سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)

بیاتومگ – اولین تیزر برای فصل ۳ سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) منتشر شده است. فصل سوم این سریال بسیار محبوب که بیننده‌ها مدت زیادی می‌باشد که انتظار آن را می‌کشند، با بازی ماهرشالا علی در نقش پلیسی از زندگی خسته به نام وین هیز می‌باشد. در زیر می‌توانید این تیزر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید.

وین هیز، یک کاراگاه پلیس از شهر آرکانزاس است که در حال بررسی جنایتی عجیب در اوزارکس می باشد. خالق سریال نیک پیزولاتو در کنار جرمی سولنیر کارگردانی این فصل از سریال را بر عهده دارند. پیزولاتو در کنار دیوید میلچ داستان تمامی قسمت‌های سریال را قلم زده‌اند. استیون دورف نیز دیگر بازیگران این فصل از سریال کاراگاه حقیقی می‌باشد که قرار است نقش رونالد وست را بازی کند که بازرسی از ایالت آرکانزاس می‎باشد که در تلاش است تا به همراه وین هیز، پرونده‌ای ۳۰ ساله را به نتیجه برسانند.

شبکه اچ‌بی‌او با انتشار این تیزر، اعلام نموده که پخش فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی قرار است از ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ (دی/بهمن ۱۳۹۷) شروع شود.

تیزر فصل ۳ سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته اولین تیزر فصل ۳ سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا