تمامی مطالب

آلیسا بروک لوین نقش زلدا را در فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) بازی خواهد کرد

بیاتومگ – آلیسا بروک لوین قرار است در فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) نقش زلدا را به تصویر بکشد. این فیلم، اقتباسی تازه از رمان ترسناکی به همین نام نوشته استیون کینگ می‎باشد. در سال ۱۹۸۹، فیلمی براساس این رمان ساخته شده بود که چندان از نظر منتقدان و بیننده‎ها موفق نبود.

داستان این رمان استیون کینگ، فردی به نام دکتر لوییس کرید و خانواده‎اش را دنبال می‎کند که به دلیل شغل جدید لوییس، از شیکاگو به حومه شهر کوچکی در مین نقل مکان می‎کنند. با این حال، خانواده کرید از اینکه قبرستان حیوانات خانگی نزدیک خانه‌شان نفرین شده و بر روی یک زمین باستانی قرار دارد، ناآگاه هستند. زمانی که این خانواده گرفتار مصیبت می‎شوند، آن هنگام متوجه می‏‎شوند که تا چه اندازه این قبرستان خطرناک است.

اندرو هوباتسک – فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی)

جیسون کلارک قرار است نقش دکتر لوییس کرید را در فیلم قبرستان حیوانات خانگی ایفا کند. نقش همسر دکتر لوییس کرید به نام ریچل را نیز ایمی سیمتز به تصویر خواهد کشید. جان لیثگو نیز چند ماه پیش برای ایفای نقش جود کراندل به این فیلم پیوسته بود. کوین کولش و دنیس ویدمایر، کارگردانی فیلم قبرستان حیوانات خانگی را در دست دارند که قرار است در تاریخ جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ (۵ آوریل ۲۰۱۹) به اکران دربیاید.

بنابر گزارش‌ها، نقش خواهر ریچل کرید به نام زلدا در فیلم قبرستان حیوانات خانگی توسط بازیگر نسبتا تازه‌وارد آلیسا بروک لوین به تصویر خواهد کشیده شد. در فیلم سال ۱۹۸۹، نقش زلدا توسط بازیگر مردی به نام اندرو هوباتسک ایفا شده بود. البته در فیلم جدید، کاراکتر زلدا بسیار جوان است و تقریبا ۱۳ سال سن دارد.

نوشته آلیسا بروک لوین نقش زلدا را در فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) بازی خواهد کرد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا