تمامی مطالب

تیزر سریال Warrior (مبارز)

بیاتومگ – شبکه سینمامکس اولین تیزر رسمی برای سریال Warrior (مبارز) را منتشر کرده است. این سریال درام و هنرهای رزمی ساخته جاناتان تروپر و به کارگردانی جاستین لین است. سریال مبارز الهام گرفته شده از نوشته‌هایی از اسطوره هنرهای رزمی بروس لی می‌باشد. در زیر می‌توانید این تیزر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید.

سریال مبارز یک سریال درام اکشن‌محور است که داستان آن در طی خشونت‌های وحشیانه محله چینی‌ها در شهر سانفرانسیسکو در نیمه دوم قرن ۱۹، معروف به جنگ تانگ‌ها، قرار گرفته است. سریال مبارز، فردی به نام آه ساهم، اعجوبه‌ای در هنرهای رزمی را دنبال می‌کند که تحت شرایط مرموزی از چین به سانفرانسیسکو مهاجرت کرده و به مزدوری برای یکی از قدرتمندترین تانگ‌ها (خانواده جرم و جنایت سازماندهی شده چینی) در محله چینی‌ها تبدیل شده است.

این تیزر، چیز زیادی در مورد داستان و سریال آشکار نمی‌کند و بیشتر سعی دارد تا تن و درون‌مایه سریال را به تصویر بکشد. شبکه سینمامکس علاوه بر انتشار این تیزر، تصویری از اندرو کوجی در نقش آه ساهم منتشر کرده است. سریال مبارز قرار است در تاریخی در سال ۲۰۱۹ از شبکه سینمامکس پخش شود.

تیزر سریال Warrior (مبارز)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

تصویر سریال Warrior (مبارز)

سریال Warrior (مبارز)

نوشته تیزر سریال Warrior (مبارز) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا