تمامی مطالب

تریلر فصل ۳ سریال Man In The High Castle (مردی در قلعه بلند)

بیاتومگ – کمپانی آمازون تریلری اکشن‌محور برای فصل ۳ سریال Man In The High Castle (مردی در قلعه بلند) منتشر کرده است. در زیر می‏‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود کنید.قبلا تیزری برای این سریال در کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۸ منتشر شده بود.

در آن زمان، اعلام شده که این سریال تاریخی با وجود اینکه هنوز تا پخش سوم فصل آن چندین ماه باقی مانده، به طور رسمی برای فصل چهارم تمدید شده است. داشتن چنین اعتماد به نفسی به سریال‎ها در میان سرویس‎های آنلاین بزرگ با مقدار زیادی ثروت در اختیارشان غیرمعمول نیست اما با توجه به آنچه که در تریلرها نشان داده شده، احتمالا این سریال در حال تغییر دادن خود است تا در مسیر جدیدی که محتوای اصیل و ابتکاری کمپانی آمازون در پیش گرفته است، قرار بگیرد.

سریال مردی در قلعه بلند براساس رمانی به همین نام نوشت فیلیپ کی دیک است. دو فصل گذشته سریال به طور محدود به مبارزه مقاومت برای آزاد کردن آمریکا از زیر دست حکومت آلمان و ژاپن می‎پرداخت. پخش فصل سوم سریال مردی در قلعه بلند قرار است از روز جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ (۵ اکتبر ۲۰۱۸) شروع شود.

تریلر فصل ۳ سریال Man In The High Castle (مردی در قلعه بلند)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر فصل ۳ سریال Man In The High Castle (مردی در قلعه بلند) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا