تمامی مطالب

تریلر فصل ۲ سریال American Vandal (تخریبگر آمریکایی)

بیاتومگ – کمپانی نتفلیکس تریلری برای فصل ۲ سریال American Vandal (تخریبگر آمریکایی) منتشر کرده که در آن، ترد برگلر به جهانیان معرفی می‌شود. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده کنید. اولین فصل از این سریال در سال ۲۰۱۷ پخش شد و به سرعت به یکی از مورد بحث‌ترین سریال‌ها در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

این سریال بر محوریت یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام دیلان مکس‌ول می‌باشد که متهم به کشیدن تصاویری زننده بر روی وسائل نقلیه دبیرستان شد و پس از آن نیز به همین دلیل اخراج گردید. در پی این رویداد نیز، دو دانش‌آموز دیگر به نام‌های پیتر مالدونادو و سم اکلوند به شدت تلاش کردند تا حقیقت را بیابند و بیگناهی دیلان را ثابت نمایند.

طرفداران مطمئن نبودند که در فصل دوم سریال تخریبگر آمریکایی چه چیزی در انتظار آنها است اما به لطف اولین تریلر منتشر شده برای فصل دوم این سریال، این موضوع اکنون تغییر کرده است. فصل دوم سریال، یک تخریبگر سریالی را دنبال می‌کند که با نام ترد برگلر شناخته می‌شود. دومین فصل از سریال تخریبگر آمریکایی قرار است در روز جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸) به طور کامل بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

تریلر فصل ۲ سریال American Vandal (تخریبگر آمریکایی)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر فصل ۲ سریال American Vandal (تخریبگر آمریکایی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا