تمامی مطالب

صحبت‌های لنی جیمز در مورد سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و Fear the Walking Dead (ترس از مردگان متحرک)

بیاتومگ – اخیرا با لنی جیمز مصاحبه‌ای صورت گرفته و این بازیگر نیز در آن، نظراتی در مورد سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و Fear the Walking Dead (ترس از مردگان متحرک) داده است. در ابتدا، لنی جیمز توضیح داده که چرا کاراکترش یعنی مورگان جونز پس از اینکه مدت‌ها برای خودش تنها بوده، شروع به جستجو برای پیدا کردن ریک کرده است.

لنی جیمز در این باره می‌گوید:

“فکر می‌کنم این موضوع ربطی به تاریخچه کاراکتر دارد و به نوعی، معرف حوادث گذشته او می‎باشد. فکر می‌کنم ربطی به نحوه از دست دادن خانواده‌اش نیز دارد. احساس می‌کنم ربطی به تنهایی و انزوا داشته باشد. مورگان پس از اینکه همسر و فرزندش را از دست داد، تنها بود و زمانی که آنها از دنیا رفتند، کسی به جز ریک گرایمز در دنیا نمانده بود که او را بشناسد و دلیلی برای زنده بودنش باشد. و به همین دلیل بود که او به جستجو برای ریک رفت و این جستجو، سفری تنها و خسته‌کننده بوده است. پس، اولین باری که مورگان جزیی از یک گروه واقعی بوده، زمانی بوده است که به الکساندریا آمده و این فاصله زمانی بسیار طولانی بوده است. فکر می‌کنم او به اینکه تنها باشد، عادت کرده است.”

فصل ۴ سریال Fear the Walking Dead (ترس از مردگان متحرک)

با رفتن کاراکتر مورگان جونز از سریال مردگان متحرک به سریال ترس از مردگان متحرک، بسیاری از طرفداران فرض را بر این گذاشتند که پایان فصل ۸، پایان داستان این کاراکتر در سریال اصلی بوده است. حال بر طبق این فرض، از لنی جیمز سوال شده که آیا این، پایانی مناسب برای داستان مورگان بوده است؟ او در پاسخ اظهار داشت:

“نه فکر نکنم … به نظر اگر این پایان راه مورگان جونز در سریال اصلی باشد، پس چیزی ناخوشایند برای آنها در آن وجود دارد زیرا سوالی که باقی می‌ماند این است که مورگان در حال حاضر چه کار می‎کند؟ چراکه شما فقط مدتی می‎توانید در یک آشغال‌دانی به تنهایی زندگی کنید. مگر اینکه آنها این موضوع را بپذیرند که مورگان شخصی منزوی است و به تنهایی در درون آن آشغال‌دانی زندگی می‌کند. اما برای من، این پایانی نیست که من برای داستان مورگان جونز در سریال مردگان متحرک انتظار داشتم. “

نوشته صحبت‌های لنی جیمز در مورد سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و Fear the Walking Dead (ترس از مردگان متحرک) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا