تمامی مطالب

تصویر بازیگران فصل ۸ سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)

بیاتومگ – مدیر اجرایی رایان مورفی اولین تصویر رسمی از بازیگران فصل ۸ سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) را منتشر کرده است. عنوان این فصل سریال، Apocalypse (آخرالزمان) می‎‌باشد و فقط دارای پس‌زمینه آخرالزمانی نیست بلکه همگذری یا کراس‎اوری میان فصل اول و سوم با عنوان‎های Murder House (خانه قتل) و Coven (محفل) می‎باشد.

. سریال داستان ترسناک آمریکایی توسط رایان مورفی و برد فالچوک خلق شده و یک سریال مجموعه‎ای ترسناک از شبکه اف‎ایکس است که از سال ۲۰۱۱ در حال پخش می‌باشد. هر فصل از این سریال کاملا مستقل است و به عناصر و موضوعات ژانر ترس و وحشت همچون فرقه‎ها، خانه‎های ارواح، جادوگری و غیره می‎پردازد.

بنابراین، جدیدترین فصل سریال که با عنوان آخرالزمان است، به برخی از داستان‎ها و کاراکترها از فصل‎های قبل خواهد پرداخت که احتمالا با محوریت پایان دنیا و ضدمسیح می‎باشد. پخش فصل ۸ سریال داستان ترسناک آمریکایی قرار است از روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸) شروع شود.

مورفی این تصویر را منتشر کرده که در آن، بازیگران زن فصل سوم سریال در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این تصویر شما می‌توانید سارا پالسون در نقش کوردیلیا، لیلی ریب در نقش میستی دی، اما رابرتز در نقش مدیسون مونتگومری، تیسا فارمیگا در نقش زوئی بنسون، گابوری سیدیبی در نقش کویینی، فرانسیس کونری در نقش میرتل اسنو و استیوی نیکس در نقش خودش را مشاهده نمایید.

تصویر فصل ۸ سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)

فصل ۸ سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)

نوشته تصویر بازیگران فصل ۸ سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا