تمامی مطالب

تریلر فیلم King Lear (شاه لیر)

بیاتومگ – آنتونی هاپکینز بار دیگر در اثری اقتباسی از ویلیام شکسپیر نقش‌آفرینی می‌کند و این مرتبه، او نقش شاه لیر را در فیلم King Lear (شاه لیر) محصول کمپانی آمازون به تصویر می‌کشد. مسئولیت نوشتن فیلمنامه اقتباسی فیلم و همچنین کارگردانی آن در دستان ریچارد آیر می‎باشد. در زیر می‌توانید این تریلر را دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید.

وی قبلا با هاپکینز و ایان مک‌کلان در سال ۲۰۱۵ در اقتباسی تازه از نمایش‌نامه The Dresser (متصدی لباس) همکاری داشته است. دیگر بازیگران این فیلم شامل اما تامپسون، جیم براودبنت، امیلی واتسون، فلورنس پیو، توبایس منزیس، جیم کارتر، کریستوفر اکلستون و اندرو اسکات می‎باشد. خلاصه داستان فیلم شاه لیر بدین شرح است:

“اتفاقات فیلم شاه لیر در زمان حالی ساختگی رخ می‎دهد و داستان از جایی شروع می‌شود که شاه لیر ۸۰ ساله، قلمروی پادشاهی خود را میان دخترانش به نام‌های گونریل، ریگان و کوردیلیا بر اساس عاطفه و محبتشان نسبت به او تقسیم می‌کند. کوردیلیا از تملق و چاپلوسی پدرش امتناع می‌کند، بنابراین توسط وی طرد می‌شود. گونریل و ریگان نیز پس از بدست آوردن قدرت، پدرشان را از خانه‌هایشان بیرون می‌کنند. در همان زمان، نخست وزیر لیر به نام گلاستر توسط پسرش به نام ادموند و دیگر پسرش به نام ادگار مورد خیانت قرار می‌گیرد و مجبور به مخفی شدن می‌شود. لیر دیوانه و گلاستر نیز کور شده است و در همین حین، قلمروی پادشاهی و خاندان به درون هرج‌ومرج و نزاع فرو می‌روند. لیر و کوردیلیا با یکدیگر متحد می‌شوند و برای لحظه‌ای کوتاه میان آنها عشق حکفرما می‌شود اما پس از آن، فاجعه و مصیبت سرازیر می‌شود.”

فیلم شاه لیر قرار است در تاریخ روز جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ (۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸) بر روی سرویس آنلاین آمازون عرضه شود.

تریلر فیلم King Lear (شاه لیر)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر فیلم King Lear (شاه لیر) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا