تمامی مطالب

اولین تریلر فیلم Outlaw King (پادشاه یاغی)

بیاتومگ – در اولین تریلر رسمی منتشر شده برای فیلم Outlaw King (پادشاه یاغی) محصول کمپانی نتفلیکس، کریس پاین در نقش رابرت بروس برای اسکاتلند و همچنین انتقام شخصی خودش به مبارزه برمی‌خیزد. این فیلم اکشن، تاریخی و درام به کارگردانی دیوید مکنزی می‎باشد. پس از فیلم Hell or High Water (اگر از آسمان سنگ ببارد)، این فیلم دومین همکاری پاین و مکنزی است.

فیلمنامه فیلم پادشاه یاغی را مارک بومبک، بش دوران، دیوید هاروور، جیمز مکینس و دیوید مکنزی قلم زده‎اند. این فیلم، داستان واقعی نجیب‎زاده‎ای به نام رابرت که بعدا یاغی و قانون‌شکن می‌شود را بازگو می‌کند که اسکاتلند را برای مبارزه علیه شاه ادوارد یکم با بازی استیون دیلین و پسرش شاهزاده ولز با بازی بیلی هاول در طی اشغال اسکاتلند توسط انگلستان در طی قرون وسطی صف‌آرایی می‌کند. در این فیلم، نقش همیار رابرت به نام جیمز داگلاس را آرون تیلور-جانسون بازی می‎کند. فلورنس پیو نیز نقش الیزابت د برگ را به تصویر می‌کشد.

این فیلم علاوه بر پخش از نتفلیکس، قرار است به صورت محدود در برخی سینماها اکران شود تا برای فصل جوایز و به خصوص مراسم اسکار واجد شرایط شود. در زیر می‌توانید این تریلر منتشر شده را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده کنید. فیلم پادشاه یاغی قرار است در تاریخ روز جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ (۹ نوامبر ۲۰۱۸) بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. این فیلم همچنین قرار است در شب افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به اکران دربیاید.

تریلر فیلم Outlaw King (پادشاه یاغی)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته اولین تریلر فیلم Outlaw King (پادشاه یاغی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا