تمامی مطالب

ملانی لوران و پیمان معادی به فیلم Six Underground (شش افراطی) اضافه شدند

بیاتومگ – گزارش شده که ملانی لوران و پیمان معادی به جمع بازیگران فیلم Six Underground (شش افراطی) به کارگردانی مایکل بی اضاقه شدند. فیلم شش اطرافی، فیلمی اکشن است که مایکل بی برای کمپانی اسکای‌دنس مدیا و نتفلیکس می‎سازد. نقش اصلی این فیلم را رایان رینولدز به تصویر می‌کشد و بنابر گزارش‌ها، کمپانی نتفلیکس برای این فیلم، بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری را در نظر گرفته است.

سال گذشته میلادی، کمپانی نتفلیکس بودجه ۹۰ میلیون دلاری برای فیلم Bright (درخشان) با بازی ویل اسمیت در نظر گرفت، فیلمی که در سه روز عرضه‌اش در نتفلیکس توسط بیش از ۱۱ میلیون نفر دیده شده است. فیلمنامه فیلم شش افراطی را پاول ورنیک و رت ریس قلم زده‎اند. این دو، فیلمنامه فیلم‎های Deadpool 1 & 2 (ددپول ۱ و ۲) را نوشته‎اند که با بازی رایان رینولدز در نقش اصلی بوده است.

این سه نفر در سال ۲۰۱۷ و در فیلم Life (حیات) نیز با یکدیگر همکاری کردند. اخیرا نیز دیو فرانکو به جمع بازیگران فیلم شش افراطی اضافه شده بود. علاوه بر این‎ افراد، دیگر بازیگران فیلم شش افراطی شامل کوری هاوکینز، منوئل گارسیا-رالفو و بن هاردی می‎باشد. فیلمبرداری این فیلم پربودجه و بلاک‌باستری از روز ۳۰ جولای امسال آغاز شده است.

ملانی لوران – فیلم Inglourious Basterds (حرامزاده‌های لعنتی)

فیلمنامه فیلم شش افراطی در مورد شش میلیاردر می‎باشد که به دلایلی که هنوز نامشخص می‎باشند، تصمیم می‎گیرند تا مرگ خود را جعل کنند و یک تیم زبده تشکیل دهند تا با نیروهای شریر به مبارزه بپردازند. انتظار می‎رود که رایان رینولدز در این فیلم نقش یکی از این شش میلیاردر که به پارتیزان تبدیل می‎شوند را بازی کند. فیلم شش افراطی قرار است در سال ۲۰۱۹ بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

گرچه حضور معادی و لوران در این فیلم تایید شده اما همانند دیگر بازیگران فیلم، نقش‌هایی که آنها بازی خواهند کرد همچنان نامشخص باقی مانده است. پیمان معادی قبلا با مایکل بی در فیلم ۱۳Hours: The Secret Soldiers of Benghazi (سیزده ساعت: سربازان مخفی بنغازی) همکاری کرده است.

نوشته ملانی لوران و پیمان معادی به فیلم Six Underground (شش افراطی) اضافه شدند اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا