تمامی مطالب

ساخت فصلی کامل از سریال Watchmen (نگهبانان) تایید شد

بیاتومگ – شبکه اچ‌بی‌او به طور رسمی دستور ساخت فصلی کامل از سریال Watchmen (نگهبانان) را داده است. این شبکه همچنین اعلام کرده که پخش فصل اول سریال نگهبانان از سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. این شبکه همچنین اولین تصویر هنری از این سریال را منتشر کرده که در زیر مشاهده می‌کنید.

در این تصویر، از سخن مشهور دکتر منهتن برای اشاره به ادامه یافتن این داستان استفاده شده است. ساخت این سریال در دستان دیمین لیندولف، یکی از خالقان سریال The Leftovers (بازماندگان)، می‎باشد. پیش از این در سال ۲۰۰۹، اقتباس سینمایی از روی این سری کمیک‎ها به کارگردانی زاک اسنایدر به اکران درآمده بود. این فیلم با بودجه ۱۳۰ میلیون دلاری ساخته شد و موفق به کسب ۱۸۵.۳ میلیون دلار از بازارهای جهانی شد.

بازیگران سریال نگهبانان شامل رجینا کینگ، جرمی آیرونز، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، یحیی عبدالمتین دوم، لوییس گاست جونیور، آدلاید کلمنس و اندرو هاوارد می‎باشد. شبکه اچ‌بی‌او پس از دیدن قسمت آزمایشی این سریال که توسط نیکول کاسل کارگردانی شده بود، دستور ساخت یک فصل کامل از این سریال اقتباسی از کتاب‎های کامیک دی‌سی را داده است. در حال حاضر، اینکه داستان سریال در چه مورد خواهد بود، همچنان نامشخص باقی مانده است اما مطمئنا در ماه‌های آینده، جزییات بیشتری از سریال آشکار خواهد شد.

تصویر هنری سریال Watchmen (نگهبانان)

سریال Watchmen (نگهبانان)

نوشته ساخت فصلی کامل از سریال Watchmen (نگهبانان) تایید شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا