تمامی مطالب

تریلر و پوستر فیلم An Evening With Beverly Luff Linn (شبی با بورلی لاف لین)

بیاتومگ – تریلر برای فیلم An Evening With Beverly Luff Linn (شبی با بورلی لاف لین) منتشر شده که در زیر می‌توانید با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید. این فیلم کمدی به کارگردانی جیم هاسکینگ می‌باشد و بر روی پوستری که برای آن منتشر شده، عبارت “مثلثی عشقی با ضلع‌های زیاد” نوشته شده است. در فیلم یک شب با بورلی لاف لین، آبری پلازا، جامین کلمنت، امیل هرش و کریگ رابینسون نقش‌آفرینی می‌کنند.

در این فیلم کمدی با ظاهری عجیب و غریب، پلازا نقش زنی به نام لولو دنجر را بازی می‌کند که زمانی که یک آگهی برای برنامه‌ای جادویی با حضور مردی از گذشته‌اش به نام بورلی لاف لین با بازی رابینسون می‌بیند، زندگی غیررضایت‌بخشش مختل می‌گردد. این منجر به این می‌شود تا لولو از همسرش به نام شین با بازی هرش و به همراه تفنگداری که همسرش استخدام کرده با بازی کلمنت که بنابر اتفاق، به شدت عاشق لولو می‌شود، بگریزد.

این تریلر چیز زیادی در مورد داستان و طرح فیلم ارائه نمی‌دهد اما به نظر می‌رسد که این فیلم، برای کسانی که فیلم‌های کمدی عجیب و غیرمتعادل را دوست دارند، بسیار مناسب می‌باشد. فیلم شبی با بورلی لاف لین قرار است در تاریخ جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) به صورت دی‌وی‌دی و بلوری عرضه شود.

تریلر فیلم An Evening With Beverly Luff Linn (شبی با بورلی لاف لین)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

پوستر فیلم An Evening With Beverly Luff Linn (شبی با بورلی لاف لین)

فیلم An Evening With Beverly Luff Linn (شبی با بورلی لاف لین)

نوشته تریلر و پوستر فیلم An Evening With Beverly Luff Linn (شبی با بورلی لاف لین) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا