تمامی مطالب

تریلر بین‌المللی فیلم Goosebumps: Haunted Halloween (مورمور: هالووین جن‎زده)

بیاتومگ – تریلری بین‌المللی برای فیلم Goosebumps: Haunted Halloween (مورمور: هالووین جن‎زده) منتشر شده که همراه با غول‌ها، هیولاها و آدامس خرسی‌های غیردوستانه می‌باشد. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود و تماشا کنید. این فیلم با بازی جک بلک، مدیسون آیزمن، جرمی ری تیلور و کن جئونگ می‌باشد.

فیلم هالووین جن‎زده همانند فیلم قبلی، عناصری از رمان‎های واقعی مورمور نوشته آر ال استاین را با طرحی و داستانی کاملا تازه و نوین ترکیب می‎کند، داستانی که این بار توسط راب لایبر (Peter Rabbit) نوشته شده است. کارگردانی این فیلم نیز در دستان آری سندل می‏‌باشد. اتفاقات فیلم هالووین جن‎زده در شهر کوچکی به نام واردنکلیف رخ می‎دهد، جایی که اسلپی بار دیگر احیا می‎شود و به دنبال آن است تا آخرالزمان را در شب هالووین برپا نماید.

بدین ترتیب، این وظیفه سارا کویین با بازی آیزمن، برادرش سانی با بازی تیلور و بهترین دوست سانی به نام سم با بازی کالیل هریس است تا جلوی اسلپی را بگیرند و دنیا را نجات بدهند و این در حالی است که در حال مبارزه با هیولاهای مختلف فراطبیعی می‎باشند. فیلم مورمور: هالووین جن‎زده قرار است در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) بر روی پرده‎ سینماها به اکران دربیاید.

تریلر فیلم Goosebumps: Haunted Halloween (مورمور: هالووین جن‎زده)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر بین‌المللی فیلم Goosebumps: Haunted Halloween (مورمور: هالووین جن‎زده) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا