تمامی مطالب

تاریخ پخش فصل ۴ سریال Outlander (غریبه) مشخص شد

بیاتومگ – شبکه استارز تاریخ پخش فصل ۴ سریال Outlander (غریبه) را اعلام کرده است. این فصل از این سریال درام و عاشقانه محبوب قرار است چهارمین کتاب از این مجموعه کتاب نوشته دایانا گابولدون را دنبال کند که با عنوان Drums of Autumn می‌باشد. این سریال قرار است ادامه اتفاقات پایان فصل سوم را در پیش بگیرد.

سریال غریبه توسط رونالد دی مور توسعه داده شده و برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ از شبکه استارز پخش شد. این سریال داستان عاشقانه یک پرستار انگلیسی جنگ جهانی دوم به نام کلیر رندال را بازگو می‌کند که در دهه ۱۹۴۰ میلادی زندگی می‌کند و به طور اتفاقی، به دهه ۱۷۰۰ میلادی و اسکاتلند می‌رود و در آنجا، عاشق یک ساکن کوهستان اسکاتلندی به نام جیمز فریزر می‌شود.

فصل ۴ سریال Outlander (غریبه)

گزارش شده که پخش فصل چهارم سریال غریبه قرار است از روز دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ (۴ نوامبر ۲۰۱۸) شروع شود. در ماه جولای تیزری برای این فصل از سریال منتشر شده بود و پس از آن نیز خبر تمدید شدن این سریال برای فصل‌های پنجم و ششم اعلام شد.

هر فصل از سریال غریبه، نشان‌دهنده یکی از رمان‌های این مجموعه رمان است، بنابراین، احتمال اینکه سریال تا ۹ فصل ادامه داشته باشد، بسیار زیاد است. فصل اول سریال غریبه دارای ۱۶ قسمت بود و این در حالی است که فصل دوم و سوم آن تنها ۱۳ قسمت داشتند. فصل پنجم و ششم نیز قرار است تنها ۱۲ قسمت داشته باشند.

نوشته تاریخ پخش فصل ۴ سریال Outlander (غریبه) مشخص شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا