تمامی مطالب

کریستین اسلیتر فکر می‌کند سریال Mr. Robot (آقای ربات) با فصل ۴ تمام می‌شود

بیاتومگ – بازیگر سریال Mr. Robot (آقای ربات)، کریستین اسلیتر اظهار داشته که نویسندگان سریال در حال نوشتن داستان فصل چهارم سریال می‌باشند و او بر این باور است که فصل چهارم، آخرین فصل سریال است. سریال آقای ربات توسط سم اسماعیل خلق شده و از سال ۲۰۱۵ پخش آن آغاز شده است.

این سریال با بازی رامی مالک در نقش هکر باهوشی به نام الیوت است که درگیر طرحی آشوب‌طلبانه برای مختل کردن دنیا از طریق کارهای پارتیزانی سایبری می‌شود. در دسامبر سال ۲۰۱۷، سومین فصل سریال آقای ربات به پایان رسید و مدتی کوتاه پس از پخش آخرین قسمتش نیز به طور رسمی برای فصل ۴ تمدید شد.

انتظار می‎رود که فیلمبرداری فصل چهارم سریال در اواخر سال جاری میلادی شروع و در سال ۲۰۱۹ نیز پخش شود. سم اسماعیل قبلا اذعان کرده بود که می‌داند داستان در چه نقطه‌ای به پایان خواهد رسید و این پایان ممکن است در فصل چهارم یا پنجم باشد. حال، به گفته بازیگر سریال، احتمال اینکه این پایان بسیار نزدیک باشد، بسیار زیاد است.

سریال Mr. Robot (آقای ربات)

در جدیدترین مصاحبه کریستین اسلیتر برای فیلم جدیدش به نام The Wife (همسر)، از او درباره نظر کلی‌اش در مورد چگونگی سریال آقای ربات سوال شد و وی نیز افکار خود در مورد اینکه سریال تا چه زمانی به حیات خود ادامه خواهد داد، را بیان کرد. او گفت:

“بله، باور دارم که فصل چهارم، آخرین فصل سریال خواهد بود. سم اسماعیل همیشه گفته بود که این پایان در همین منطقه و ناحیه می‌باشد و او نمی‌خواهد تا بیشتر از آنچه که به طور خلاقانه به سریال کمک کرده، پیش برود. پس، فکر می‌کنم فصل چهارم، پایان باشد. فکر می‌کنم در همین لحظه که در حال صحبت هستیم، نویسندگان در اتاق خود می‌باشند و داستان را سرهم می‎‌کنند اما من اصلا در مورد داستان یا حتی اینکه تا چه اندازه در فصل چهارم حضور دارم، چیزی نمی‌دانم. هیچ نظری ندارم، پس همگی باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.”

نوشته کریستین اسلیتر فکر می‌کند سریال Mr. Robot (آقای ربات) با فصل ۴ تمام می‌شود اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا