تمامی مطالب

تصویر بازیگران و کارگردان فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن ۲) در کنار یکدیگر

بیاتومگ – بازیگران اصلی فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن ۲) به همراه کارگردان آن گردهم آمده‌اند که نتیجه آن تصویری بسیار زیبا و دوست‌داشتنی می‌باشد. در زیر می‎توانید این تصویر را مشاهده نمایید. در حال حاضر، عنوان فعلی این فیلم، Wonder Woman 1984 (واندر وومن ۱۹۸۴) است که عنوان رسمی فیلم نمی‎باشد.

فیلم واندر وومن با بازی گل گدات در نقش دایانا پرینس/واندر وومن می‎باشد. کارگردانی فیلم واندر وومن ۱ و ۲ نیز در دستان پتی جنکینز است. همانطور که می‎دانید، استیو ترور در پایان فیلم اول واندر وومن کشته شد اما اخیرا، تایید شده که این کاراکتر در فیلم دوم حضور خواهد داشت.

هماطنور که مشخص است، دهه ۸۰ میلادی، اوج جنگ سرد میان ایالات متحده آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی است و اتفاقات فیلم واندر وومن ۲ قرار است در این بازه زمانی رخ بدهد. جزییات مربوط به داستان فیلم همچنان نامشخص است. با این حال، کریستین وینگ قرار است نقش اصلی منفی فیلم واندر وومن ۲ یعنی چیتا را به تصویر بکشد. حضور پدرو پاسکل در این فیلم تایید شده اما هنوز نقش وی مشخص نشده است. دیگر بازیگران فیلم نیز شامل ناتاشا راثول، روی پتل و گابریلا وایلد است. فیلم واندر وومن ۲ در تاریخ جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ (۱ نوامبر ۲۰۱۹) اکران می‌شود.

تصویر زیر توسط پدرو پاسکل در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده که بازیگران فیلم واندر وومن ۲ به همراه کارگردان آن را به تصویر می‌کشد. البته این پست اکنون حذف شده است. طرفداران به سرعت متوجه شدند که این تصویر، یک بازآفرینی از پوستری گروهی از فیلم The Breakfast Club (کلوپ صبحانه) می‌باشد.

تصویر فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن ۲)

بازیگران فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن ۲)
فیلم The Breakfast Club (کلوپ صبحانه)
فیلم The Breakfast Club (کلوپ صبحانه)

نوشته تصویر بازیگران و کارگردان فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن ۲) در کنار یکدیگر اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا