تمامی مطالب

اولین نگاه به فصل دوم مستند Cosmos با نمایش تریلر آن در کامیک کان صورت گرفت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

از زمان انتشار اولین تیزر فصل دوم مستند «کیهان» (Cosmos) ماه‌ها گذشته است. با این حال رویداد کامیک کان امسال فرصت خوبی را به سازندگان این مستند داده است تا نه تنها اولین تریلر فصل دوم مستند کیهان را به نمایش بگذارند، بلکه هم‌چنین در قالب یک پنل درباره‌ی آن صحبت کنند. فصل دوم مستند کیهان قرار است با اسم Cosmos: Possible Worlds عرضه شود و این طور که از تریلر آن می‌توان برداشت کرد، روندی شبیه به فصل اول دارد. با این حال، موضوع‌هایی که قرار است مستند Cosmos: Possible Worlds به آن بپردازد، با فصل اول تفاوت خواهند کرد.

می‌توانیم بهار سال آینده منتظر پخش این مستند باشیم.

همانطور که از اسم فصل دوم مستند کیهان پیداست، این بار قرار است یکی از موضوع‌های اصلی، بررسی امکان گشت و گذار در فضا و هم‌چنین احتمال برخورد با بیگانگان باشد. حتی به نظر می‌رسد که با بحث‌هایی مثل دنیاهای موازی هم برخورد کنیم.

در عین حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مثل فصل اول مستند کیهان، در Cosmos: Possible Worlds هم با مجموعه‌ای مختلف از موضوع‌ها برخورد کنیم و همه چیز هم به بزرگی کیهان نباشد؛ طوری که در تریلر می‌بینیم حتی ساختار داخل بال‌های یک پروانه هم بررسی خواهد شد.

با دیدن اولین تریلر Cosmos: Possible Worlds هم‌چنین متوجه می‌شویم که تمرکز روی نمایش چگونگی ارتباط و تعامل عناصر مختلف، اهمیت زیادی در فصل دوم هم خواهد داشت. مستند کیهان یک موضوع و عنصر را جدا از نقش آن در کیهان و تاثیری که روی دنیا دارد، بررسی نمی‌کند و این روند ظاهرا در فصل دوم هم ادامه خواهد داشت.

هنوز هم زمان دقیق پخش مستند Cosmos: Possible Worlds مشخص نیست. با این حال، می‌توانیم بهار سال آینده منتظر پخش این مستند باشیم.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Engadget

The post اولین نگاه به فصل دوم مستند Cosmos با نمایش تریلر آن در کامیک کان صورت گرفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا