تمامی مطالب

بازیگران نگهبانان کهکشان خواستار بازگشت جیمز گان هستند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

گروه بازیگران فیلم «نگهبانان کهکشان» از جمله کریس پرت، بردلی کوپر، وین دیزل و زو سالدانا با هم نامه سرگشاده‌ای را امضا کردند و خواستار بازگشت مجدد کارگردان این فیلم جیمز گان شدند. هفته پیش استودیوی دیزنی به دلیل توییت‌های قدیمی جیمز گان که حاوی شوخی‌هایی درباره کودک‌آزاری بود، او را اخراج کرد.

بازیگران فیلم نگهبانان کهکشان با امضا کردن نامه‌ای حمایت از جیمز گان را وظیفه خودشان دانسته‌اند.

گروه بازیگران در این نامه نوشته‌اند: «ما کاملا از جیمز گان حمایت و پشتیبانی می‌کنیم. همه ما هفته گذشته از اخراج ناگهانی او شوکه شدیم. و از قصد این ده روز را صبر کردیم تا پیش از اینکه جواب بدهیم بتوانم فکر کنیم، دعا کنیم، به حرف‌های مختلف گوش بدهیم و با هم در این رابطه گفت‌وگو داشته باشیم. در همین زمان حمایت بسیاری از طرفداران سری فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» به ما شجاعت و دلگرمی داد. و حتی اهالی رسانه که بارها در مطالب‌شان آرزو کردند دوباره جیمز به سر کارش برگردد و کارگردانی قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» را برعهده بگیرد. البته به همان اندازه هم توسط کسانی که خیلی ساده فریب خوردند و بسیاری از تئوری‌های توطئه عجیب و غریبی را که حول او شکل گرفته بود باور کردند ناامید شدیم.»

گروه بازیگران به متن‌شان این را هم اضافه کرده‌اند که:‌ «ما باور داریم که مفهوم رستگاری هیچ‌وقت به اندازه الان متناسب با موقعیت نبوده است.»

این نامه در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر شد و بسیاری از ستاره‌های فیلم هم آن را در صفحات شخصی خودشان قرار دادند. کریس پرت بازیگر نقش استار لرد در سری فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «اگر چه من شوخی‌های نامناسب جیمز گان را که مربوط به سال‌ها پیش است تایید نمی‌کنم، اما او مرد خوبی است. شخصا دوست دارم که دوباره جایگاهش را به دست بیاورد و قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» را خودش کارگردانی کند.»

در حالی که تا امروز بیشتر بازیگران فیلم «نگهبانان کهکشان» سکوت کرده بودند دیو باتیستا از همان ابتدا توییت‌های خشمگینی در حمایت از جیمز گان کرده بود و کاری که علیه او انجام شد را شبیه حمله سایبری نازی‌ها دانسته بود.

دیزنی بخاطر توییت‌های چند سال پیش جیمز گان که تازه در توییتر آنها را پیدا کرده‌اند و شوخی‌های تندی درباره یک سری خط قرمزهای این روزهای هالیوود دارد، تصمیم به قطع همکاری با این کارگردان که خالق سری فیلم‌های موفق و پرسود «جنگ ستارگان» است، گرفتند. شان برادر جیمز گان که او هم در سری فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» بازی می‌کند گفته که کارگردانی این سری فیلم‌ها از برادرش آدم متفاوت و بهتری نسبت به گذشته ساخته است. در گذشته جیمز گان یک سری زی ‌مووی ساخته بود.

بازیگران فیلم در ادامه نامه‌شان نوشته‌اند: «رفتار جیمز گان از زمان اخراجش هیچ تغییری نکرده و او همان مردی است که هر روز روی صحنه می‌دیدیم. او زندگی ما را برای همیشه تغییر داد.»

گان همچنین پشتیبانی‌هایی هم از طرف سلما بلر بازیگر به دست آورد که در اعتراض به کاری که با جیمز گان شده صفحه توییترش را بست. بلد پیش از بستن توییترش گفته بود که هالیوود باید پشت جیمز گان بایستد.

قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» قرار است سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

ببیشتر بخوانید:
اخراج جیمز گان کارگردان فیلم‌های ابرقهرمانی نگهبانان کهکشان از مارول
هزاران نفر خواستار استخدام مجدد جیمز گان، کارگردان «نگهبانان کهکشان» شدند

The post بازیگران نگهبانان کهکشان خواستار بازگشت جیمز گان هستند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا