تمامی مطالب

با شخصیت‌های بازی Mass Effect: Andromeda آشنا شوید (بخش دوم)

در بخش دوم از معرفی شخصیت‌های بازی Mass Effect: Andromeda قصد داریم تا شخصیت‌های ثانویه این بازی را به شما معرفی کنیم، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

قبل از هرچیز پیشنهاد می‌‎شود اگر تاکنون قسمت اول شخصیت‌های بازی Mass Effect: Andromeda را نخوانده‌اید از طریق لینک زیر اقدام به مطالعه آن نمایید.

با شخصیت‌های بازی Mass Effect: Andromeda آشنا شوید (بخش اول)

در این بازی شخصیت‌هایی حضور خواهند داشت که در تکمیل مراحل به شما کمک خواهند کرد.

آلک رایدر (Alec Ryder)

بازی Mass Effect: Andromeda

با پدر خود در بازی Mass Effect: Andromeda آشنا شوید. آلک رایدر اولین انسانی است که از طریق mass relay سفر کرده است و بعدها آموزش‌های خسته کننده N7 متحدین را تکمیل کرده است. تایید شده است که او یکی از بهترین سربازان جامعه بشری است. براساس خلاصه جزئیات تیم Pathfinder، او با Turians در Shanxi در اولین جنگ First Contact جنگیده است و به عنوان یک نظامی در سال 2160 در سیتادل حضور داشته است.

او از توانایی‌های یک دانشمند در کنار توانایی‌های یک سرباز برخوردار است و به هوش مصنوعی علاقه بسیاری دارد.

آلک بازی را به عنوان Pathfinder جهت پیدا کردن محل زندگی جدیدی برای انسان‌ها آغاز می‌کند و شما در نقش یکی از فرزندان او بازی خواهید کرد. به عنوان یک انسان Pathfinder او همکاری نزدیکی با Jien Garson خواهد داشت و در تریلرها در کنار یکدیگر دیده می‌شوند. صداپیشه آلک، کلنسی براون (Clancy Brown) است که شاید او را از Starship Troopers ،The Shawshank Redeption و فیلم Warcraft بخاطر داشته باشید.

به‌نظر می‌رسد که در آغاز بازی مشکلی پیش آمده و آلک ناپدید شده و یا حتی ممکن است مرده باشد و سرپرستی گروه به عهده شما گذاشته می‌شود، بعدها مشخص خواهد شد که دقیقاً چه اتفاقی روی داده است.

کالو جس (Kallo Jath)

بازی Mass Effect: Andromeda

با خلبان جدید خود آشنا شوید، کالو جس یک Salarian مذکر است و Tempest را به پرواز درخواهد آورد، کشتی جدید سریع و پرقدرت شما. اولین بار او را در تریلر زمین بازی Mass Effect: Andromeda دیدیدم.

این خلبان شوخ طبع شما هرگز در ماموریت‌ها به شما ملحق نخواهد شد، دلیلی هم نخواهد داشت که یک خلبان در نبردها حضوری داشته باشد چراکه اگر چیزی به اشتباه پیش برود و او را از دست دهید، با مشکل بزرگی مواجه خواهید بود. او همچنین دارای استخوان‌های شکننده‌ای است پس شرکت بایوور دلایل فوق العاده‌ای را به شما داده است تا ذره‌ای علاقه به استفاده از این شخصیت در میادین نبرد نداشته باشید و حسرتی بابت آن نخورید.

شاید عجیب باشد که خلبان کشتی Pathfinder یک Salarian باشد، در حالیکه هر نژادی خود بدنبال مکانی برای ایجاد حیاتی مجدد است! شاید در آینده چیزهای بیشتری از کالو جس ببینیم اما در هر صورت از وجود یک Salarian در کشتی که بتوانیم با او صحبت کنیم خوشحال هستیم.

سم (SAM)

بازی Mass Effect: Andromeda

براساس جزئیات تیم Pathfinder، عبارت SAM مخفف عبارت Simulated Adaptive Matrix یا به عبارتی شبیه‌سازی تطبیقی ماتریس است. این هوش مصنوعی توسط آلک راید ساخته شده است و از طریق ارتباط عصبی قادر خواهد بود تا Pathfinder را ببیند و حس کند. براساس جزئیات، اولین ارتباط میان دکتر لن رایدر (Dr Elen Ryder) صورت گرفته است، شاید او مادر شما در بازی باشد؟

با تشکر از این ارتباطات، سم از شما در ماموریت‌های پیش‌رویتان پشتیبانی خواهد کرد؛ این پشتیبانی حالت‌های مختلفی خواهد داشت، حالت‌هایی نظیر آگاهی از موقعیت، برطرف کردن مشکلات و پیشرفت وضعیت تکنیکی که نمونه‌ای از آن را در تریلر مربوط به TGA دیدیم، زمانی که سم در حال ارائه گزارش به سارا رایدر و اسلون کلی (Sloane Kelly) بود. شاید بهبود وضعیت فنی به معنی این باشد که سم به عنوان هوش مصنوعی موجود در بازی در سیستم ارتقا و مجهز کردن افراد نقشی داشته باشد.

فرضی که به سرعت پیش‌روی ما قرار خواهد گرفت این است که سم نمونه‌ای از ادی (EDI) در سفینه نورمندی (Normandy) سه گانه اصلی می‌باشد که تهیه کننده Mass Effect یعنی Fabrice Condominas در اینباره می‌گوید:

بله و نه. بله چون سم یک موجود زنده نیست و بیشتر یک هوش مصنوعی است تا یک ربات و نسبت به ادی دارای گستره ارتباطی بیشتری از راه‌های مختلفی خواهد بود. سم چیزهای مختلفی را برطرف خواهد کرد، چیزهای مختلفی از جمله موارد مربوط به خودش را و بطور دائم با شما در ارتباط خواهد بود و بخوبی پدر شما یعنی آلک را می‌شناسد. رابطه عمیقی در این رابطه وجود دارد و چیزی بیش از ادی خواهد بود. شما احساساتی بیشتری را با سم خواهید داشت.

با توجه به مطلب بالا آیا این احتمال وجود دارد که سم یک مغز یا هوش مصنوعی احیا شده از مادر رایدرها باشد؟

کت آرکان (The Kett Archon)

بازی Mass Effect: Andromeda

به‌نظر می‌رسد که این شخصیت کاندیدای اصلی و موجود اهریمنی بازی Andromeda خواهد بود. او در تریلر مربوط به زمین این بازی می‌گوید “من آرکان” هستم، پیش از آنکه از تیم Pathfinder بخواهد که یا تسلیم شوند یا بسوزند و پس از آن شاهد یک حمله خواهیم بود.

اسکات رایدر می‌گوید: “ما خوب بازی نکرده‌ایم، آرکان در بازی خود استاد است.” و پس از آن ما شاهد یک انفجار انرژی به رنگ آبی هستیم و این نشان می‌دهد که آرکان دارای قدرت بالایی در نوع خود است و همانطور که می‌توان حدس زد او یک رهبر ماهر است که می‌تواند یک خطر جدی باشد. بیش از این مطالب، چیزی در مورد این شخصیت نمیدانیم.

جین گارسون (Jien Garson)

بازی Mass Effect: Andromeda

گارسون انسانی مونث و زاده شده Andromeda است. صداپیشه گارسون، هنرپیشه Sense8 یعنی جامی کلایتون (Jamie Clayton) است.

اسلون کلی (Sloane Kelly)

بازی Mass Effect: Andromeda

این شخصیت را در تریلر مربوط به TGA مشاهده کردیم، اسلون کلی سرپرست امنیت Nexus، پیش از حضور Andromeda بوده است. او سپس به سیاره Kadara در سیستم Govorkam رفت و سردسته گروهی تبه‌کار در آن سیاه شد. او در طی انجام یکی از ماموریت‌ها کلید اصلی به حساب می‌آید که پیش از ملحق شدن به Andromeda، کلی به متحدین خدمت می‌کرد.

منبع :pcgamesn

نوشته با شخصیت‌های بازی Mass Effect: Andromeda آشنا شوید (بخش دوم) اولین بار در گیم شات پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا