تمامی مطالب

انتشار اطلاعات جدید از ردمی نوت 12T پرو

برند ردمی در ماه مه سال میلادی گذشته، گوشی ردمی نوت 11T پرو با پردازنده Dimensity 8100 اولترا را در بازار چین عرضه کرد. در ادامه این دستگاه تحت عنوان ردمی K50i در بازارهای جهانی عرضه شد.

در سال 2023 شایعات چندانی پیرامون دستگاه‌های سری ردمی T منتشر نشده است. با این‌حال اکنون گوشی ردمی نوت 12T پرو در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت و اوضاع دستخوش تغییر شده است.

فهرست گیک‌بنچ به برخی مشخصات کلیدی گوشی از جمله پردازنده به‌کارگیری شده در آن اشاره نموده است. بر این اساس ردمی نوت 12T پرو احتمالا یک گوشی میان‌رده قدرتمند به‌شمار خواهد رفت.

بر اساس اعلام یک افشاگر با شناسه ZionsAnvin@ یک گوشی هوشمند ناشناخته شیائومی با شماره مدل 23054RA19C در وبسایت بنچمارک گیک‌بنچ شناسایی شده است. انتظار می‌رود که این گوشی از نام تجاری ردمی نوت 12T پرو استفاده کند؛ اما هنوز هیچ چیز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است.

این گوشی هوشمند در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1224 و 3921 را کسب کرده است.

بعلاوه فهرست مذکور نشان می‌دهد که ردمی نوت 12T پرو به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 13 روانه بازار می‌شود. پردازنده 8 هسته‌ای به‌کارگیری شده در این گوشی مجهز به 4 هسته پردازشی با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، 3 هسته با فرکانس 3.0 گیگاهرتز و 1 هسته بسیار قدرتمند با فرکانس 3.1 گیگاهرتز است.

مادربرد گوشی از اسم رمز Pearl استفاده می‌کند؛ در نتیجه تراشه مورد اشاره احتمالا Dimensity 8200 اولترا ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود.

این تراشه در گوشی هوشمند اخیرا معرفی شده شیائومی Civi 3 نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. بر اساس شایعات، ردمی نوت 12T پرو مجهز به 12 گیگابایت حافظه رم بوده و از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد. سایر جزئیات مربوط به این گوشی کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

با این‌حال از آنجا که ردمی نوت 11T پرو با نام تجاری ردمی K50i در هندوستان عرضه شده است؛ لذا مدل جانشین آن در خارج از خاک چین احتمالا از نام ردمی K60i استفاده خواهد کرد.

 

منبع: Gizmochina

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا