فیلم ایرانی

قتل با سلاح سرد داریوش مهرجویی و همسرش

داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران، ساعتی قبل در یکی از ویلاهای شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس به همراه همسرش به قتل رسیدند.

به نقل از قوه قضائیه حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: روز گذشته قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی فر در ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس رخ داده است.

وی افزود: طبق اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲ مهرماه به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

وی افزود: با توجه به تماس دختر مقتولین با پلیس، موضوع به اطلاع بازپرس ویژه قتل می‌رسد.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: با صدور دستور قضائی، بلافاصله دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل قتل حاضر شدند.

فاضلی هریکندی گفت: به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب فردیس، دستورات قضائی لازم جهت بررسی موضوع و شناسایی و بازداشت متهمان به پلیس آگاهی استان البرز صادر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا