فیلم خارجی

اقتباسی دیگری از «کیمیاگر» پائولو کوئلیو سینمایی می شود

با اقتباس از کتاب مشهور پائولو کوئلیو قرار است یک فیلم سینمایی ساخته شود.

به نقل از ورایتی، «لجندری انترتینمنت» حقوق ساخت فیلم سینمایی و تلویزیونی و دیگر حقوق فرعی «کیمیاگر» کتاب تحسین شده پائولو کوئلیو را به دست آورده است.

این کمپانی می‌خواهد یک فیلم اقتباسی را با همراهی سونی بسازد و برای نوشتن فیلمنامه جک تورن را انتخاب کرده است. تورن برای نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون «انولا هولمز» و همچنین «شناگران» و «هوانوردان» شهرت دارد. او همچنین به تازگی ساخت سریال اقتباسی «مواد تاریک او» و نویسندگی مینی سریال «گنجینه ملی» را را برعهده داشته که با تحسین منتقدان هم روبه رو شد. در تئاتر هم او برای نوشتن «هری پاتر و فرزند نفرین شده» و همچنین «انگیزه و نشانه» شناخته شده است. وی برنده چندین جایزه بفتا و جایزه اولیویه و تونی شده است.

طبق توضیحات رسمی «کیمیاگر» داستان سانتیاگو را روایت می‌کند؛ مرد جوانی که مشتاق سفر در جستجوی گنجی دنیوی است. داستان گنجینه‌هایی که سانتیاگو در راه پیدا می‌کند به ما می‌آموزد که حکمت اساسی گوش دادن به قلب‌هایمان است و باید دیدن خوشی‌های پراکنده در مسیر زندگی، و مهم‌تر از همه، دنبال کردن رویاهایمان را یاد بگیریم.

این کتاب نخستین بار سال ۱۹۸۸ به زبان پرتغالی منتشر و به زودی به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی بدل شد و عنوان بیشترین کتاب ترجمه شده از یک نویسنده زنده در سراسر جهان را به خود اختصاص داد.

این اولین باری نیست که اقتباس از «کیمیاگر» مطرح می‌شود و تاکنون تلاش‌های مختلفی در طول سال‌ها شکل گرفته و به تازگی نام ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت در این زمینه مطرح شده بود، اما هیچیک از این تلاش‌ها تا کنون به نتیجه نرسیده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا