فیلم خارجی

کاپیتان آمریکا این بار به رنگ سیاه در می آید

فیلمبرداری قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی «کاپیتان آمریکا» در حالی به پایان رسید که یک بازیگر سیاه‌پوست این شخصیت را به تصویر می‌کشد.

مراحل فیلمبرداری قسمت چهارم از مجموعه فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» رسما به پایان رسید.

فیلم جدید این شخصیت که با عنوان «کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع» (Captain America: Brave New World) تولید شده است، یکی از آثار مهم در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول به حساب می‌آید، فازی که اخیرا با اکران قسمت جدید شخصیت «مرد مورچه‌ای» آغاز شد و بسیاری از طرفداران آثار ابرقهرمانی در انتظار آن هستند.

مراحل فیلمبرداری قسمت جدید «کاپیتان آمریکا» از فروردین امسال در آتلانتا کلید خورد، اما به دلیل اعتصابات به وجود آمده در هالیوود و حواشی مختلف، پروسه تولید آن نیز با وقفه‌هایی همراه بود. تا اینکه در نهایت، با انتشار عکسی از فیلمبردار پروژه، مشخص شد کار فیلمبرداری به اتمام رسیده و حالا این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است.

کرامر مورگنتاو، فیلمبردار این اثر که یکی از مدیران فیلمبرداری شناخته شده هالیوود محسوب می‌شود و در فیلم‌ها و سریال‌های مهمی همچون «بازی تاج و تخت»، «ترمیناتور»، «ثور»، «کرید» و… حضور داشته است، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از اتمام پروسه فیلم‌برداری «کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع» خبر داد، اما اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطبانش قرار نداد. مورگنتاو عکسی از کلاکت آخرین روز فیلم‌برداری این این پروژه را در صفحه خود به اشتراک گذاشت و برای دنبال‌کنندگانش نوشت که نسخه این فیلم هم پیچیده شد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا