تمامی مطالب

سامسونگ گلکسی A14 5G آپدیت امنیتی را دریافت کرد

سامسونگ به تازگی عرضه به‌روزرسانی امنیتی ماه ژوئن 2023 برای گلکسی A14 5G را منتشر کرده است. این به‌روزرسانی هم‌اکنون در دسترس کاربران مقیم برخی بازارهای آسیایی قرار گرفته است. سایر کشورها و مناطق نیز احتمالا ظرف چند هفته آینده این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت خواهند کرد.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی A14 5G دارای فریم‌ور با شماره ورژن A146PZHU3BWF1 است. این آپدیت‌ در کشورهای هنگ‌کنگ، مالزی و تایوان قابل دسترس است. این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه ژوئن 2023 بوده و بیش از 60 نقص امنیتی گزارش شده توسط سامسونگ طی مدت چند هفته گذشته را برطرف می‌کند.

در واقع آپدیت جدید هیچ‌گونه ویژگی تازه یا قابلیت بهبود عملکرد خاصی را در خود جای نداده است. کاربران گلکسی A14 5G در هر یک از کشور‌های فوق هم‌اکنون می‌توانند انتشار به‌روزرسانی جدید برای گوشی خود را بررسی نمایند. بدین منظور کاربران بایستی به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و سپس دکمه Download and install را لمس کنند.

همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور جدید را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی و ابزار Odin سامسونگ آن‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنند.

سامسونگ گلکسی A14 5G در اوایل سال جاری میلادی با سیستم‌عامل اندروید 13 به بازار عرضه شد. برند کره‌ای وعده داده که این گوشی پایین‌رده 2 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل شامل اندروید 14 و اندروید 15 را دریافت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا