تمامی مطالب

کاربران اینستاگرام می توانند فایل‌های GIF در کامنت‌ها خود منتشر کنند

اینستاگرام همواره به‌عنوان پلتفرمی شناخته شده که برای بهبود سطح تعامل و خلاقیت کاربران تلاش می‌کند. اکنون این برنامه محبوب رسانه اجتماعی از ویژگی جدیدی میزبانی می‌کند که بی‌تردید تجربه لذت‌بخش‌تری را برای کاربران آن رقم خواهد زد. این قابلیت، امکان پاسخگویی به پست‌ها با استفاده از فایل‌های GIF نام دارد.

این خبر را آدام موسری؛ رئیس اینستاگرام حین گفتگو با مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل متا اعلام کرد. بدین‌ترتیب اکنون کاربران با مراجعه به یک پایگاه داده محبوب GIF با نام Giphy می‌توانند تصاویر GIF مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آقای موسری با اذعان به میزان بالای تقاضای کاربران برای ارائه چنین قابلیتی از مشخصه جدید به‌عنوان “ویژگی کاملا برتر” یاد کرد. کاربران اینستاگرام اکنون با افزودن GIF در قسمت کامنت‌ها می‌توانند فراتر از کلمات و ایموجی‌ها عمل نموده و به کمک تصاویر متحرک موجود در پایگاه داده مشهور Giphy، افکار و احساسات خود را بیان نمایند.

این به‌روزرسانی پس از دستور اداره رقابت و بازار بریتانیا به متا (شرکت مالک اینستاگرام) برای فروش Giphy طی سال گذشته ارائه شده است. با این وجود اینستاگرام تصمیم گرفته تا به منظور افزایش تعاملات کاربران درون برنامه از پلتفرم محبوب GIF استفاده کند.

اما این تمام ماجرا نیست. آدام موسری از طرفی اعلام کرد که اینستاگرام سرگرم تست ویژگی هیجان‌انگیز دیگری با نام اشعار در ریلز (lyrics in Reels) است. این ویژگی بر اساس استیکر کپشن خودکار که در سال 2021 توسط متا معرفی شد؛ ساخته شده است. گنجاندن جدول زمانی در قسمت پایینی رابط کاربری به کاربران امکان می‌دهد تا کپشن‌ها را به‌طور دقیق همگام‌سازی نموده و تجربه کلی ایجاد و تماشای ریلزها را ارتقاء دهند.

ویژگی جدید افزودن GIF در قسمت کامنت‌ها احتمالا نشان می‌دهد که اینستاگرام به بازخوردهای دریافتی از کاربران خود به شکلی جدی توجه می‌کند. کاربران اینستاگرام از هم‌اکنون می‌توانند از ویژگی جدید برای افزودن حس و حالی پویا به کامنت‌های خود بهره‌مند شده و منتظر ارائه آپدیت‌های مهیج‌تر در آینده باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا