تمامی مطالب

نخستین رندرهای گوشی تاشو Nothing Fold را بیشتر بشناسید

مشخصات و تاریخ عرضه گوشی Nothing Phone 2 طی هفته گذشته در فضای آنلاین اعلام شد و اکنون جریان اخبار به عرضه احتمالی گوشی تاشو Nothing اشاره دارند. این گوشی Nothing Fold (1) نامگذاری شده و در حال حاضر صرفا یک طرح مفهومی به‌شمار می‌رود.

با این‌حال Nothing از طریق حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی به گوشی تاشو آینده این شرکت اشاره نموده است. رندرهای مفهومی این دستگاه توسط یک طراح با شناسه 3DPCat/BitJewel و نام حقیقی براندون پل منتشر شده است.

چراغ‌های LED تعبیه شده روی لولا این گوشی تاشو توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. این چراغ‌ها قادر به نمایش لوگو Nothing یا یک علامت تعجب ساده هستند. رندر مفهومی دارای یک نوار طولانی از چراغ‌های LED و یک قسمت نورانی دایروی‌شکل در بالای آن است که شبیه به علامت تعجب به‌نظر می‌رسد.

فرمت طراحی کلی این دستگاه با گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 4 یا گوگل پیکسل فولد تفاوت چندانی ندارد. این گوشی همانند گلکسی زد فولد دارای نمایشگر خارجی با زوایای گرد شده و اندازه کوچک‌تر است. این گوشی از طراحی نسبتا جعبه‌ای شکل و زاویه‌دار برخوردار است.

نمایشگر داخلی تاشو در مقایسه با مدل‌های گوگل پیکسل فولد و سامسونگ گلکسی زد فولد دارای حواشی باریک‌تری بوده و ظاهرا فاقد هرگونه حفره کروی جهت استقرار دوربین سلفی است.

بدین‌ترتیب انتظار می‌رود که Nothing Fold (1) مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر باشد. همچنین این گوشی به منظور موفقیت در بازار بایستی از برخی امکانات اضافی نظیر قابلیت پشتیبانی از قلم، نمایشگر با طراحی بدون چین و چروک و طراحی بدون شکاف برخوردار باشد.

منبع Concept-phones

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا